אא

ארקיע חגגה את חג הפועלים עם הפועל ת"א

חברת התעופה חגגה את חג הפועלים שחל אתמול (ג'), ביחד עם הפועל ת"א, בטורניר מיוחד בו השתתפו: קבוצת הנשים, הסלבס, הוותיקים ועוד. עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל: "ארקיע מסכמת את השנה הראשונה לשיתוף הפעולה בשביעות רצון גדולה"

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה ארקיע ומועדון הכדורגל, הפועל תל אביב, ציינו אתמול (ג') את יום הפועלים, בטורניר מיוחד לרגל המאורע. הטורניר, אורגן ע"י המועדון בשיתוף חברת הביגוד "אתא", וארקיע, אשר חתמה בתחילת העונה הנוכחית, עם בעלי הקבוצה על הסכם חסות ארוך טווח.

בטורניר השתתפו: קבוצת ארקיע (עוז ברלוביץ, נתי פרידמן, מנהל מערך קשרי לקוחות ומכירות, ועובדים נוספים), קבוצת הנשים, הסלבס (יוסי מרשק, אורי בנאי, בועז בנאי ועוד), הוותיקים (תומר אליהו, אריה בז'רנו, סלים טועמה, דוד קרמו, עופר שטרית ועוד), הנהלת הפועל ת"א, קבוצת מחלקת הנוער והאוהדים. השופטים בטורניר היו שחקני הקבוצה הבוגרת של הפועל. כזכור, ארקיע חגגה עם המועדון את העפלתה לליגת העל, ו"כהערכה על שת״פ המוצלח ארקיע תפנק את השחקנים והצוות בחגיגות העלייה בחופשה באילת", כך אמר עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל, והוסיף: "ארקיע מסכמת את השנה הראשונה לשיתוף הפעולה בשביעות רצון גדולה, הן מהחיבור בין שני מותגים מתחדשים ובצמיחה והן מפעילויות השיווקיות שבוצעו במהלך השנה הכוללים פעילות תוכן לאוהדים ולשחקנים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםכלליפס-ספורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: