אא

"בכל חודש מאי נטיס פחות נוסעים מאשר ביום אחד במאי 2019"

כך מתארים בהנהלת יונייטד איירליינס את מצב תעשיית התעופה ומציירים תמונת עתיד פסימית ביום שאחרי המשבר, שיתאפיין בביקוש מועט ובחברת תעופה מתכווצת גם בשנת 2021

יונייטד איירליינס. צילום: 123rf יונייטד איירליינס. צילום: 123rf
בחברת יונייטד איירליינס מעריכים, כי ביקוש הנוסעים, ככל הנראה, יצטמצם מאד לאחר משבר הקורונה, כולל גם בשנת 2021, ומתריעים כי, חזרה לרמות, בהן פעל ענף התעופה לפני המשבר, אינה מציאותית בעתיד הנראה לעין. בהודעה לעובדים, מנכ"ל יונייטד, אוסקר מונוז, והנשיא סקוט קירבי, תיארו את הירידה הדרסטית בביקוש, שחווה חברת התעופה, שבסיס הבית שלה בשיקגו, וציינו כי הם גלויים ושקופים ומבקשים מהעובדים לראות את התמונה המלאה. "כדי להבין כמה אנשים טסים בימים אלה: פחות מ-200,000 טסו איתנו בשבועיים הראשונים של אפריל השנה, לעומת יותר מ-6 מיליון באותה תקופה בשנת 2019 - ירידה של 97%," אמרו המנהלים. "ואנחנו מצפים להטיס פחות אנשים במהלך כל חודש מאי ממה שעשינו ביום בודד אחד במאי 2019". מונוז וקירבי מתריעים, כי לאחר המשבר חזרת התנועה צפויה להיות איטית, וכתבו, בין השאר: "החיים לא בהכרח יחזרו לשגרה. לא כל המדינות והערים צפויים להיפתח מחדש במקביל. מגבלות על טיסות בינלאומיות יישארו... למרות שעדיין לא סיימנו את השינויים בלוח הזמנים שלנו לחודשים יולי ואוגוסט, אנו צופים כי הביקוש יצטמצם להמשך שנת 2020 וכנראה גם לשנה הבאה". בעוד שהסיוע מממשלת ארה"ב יאפשר לחברת התעופה להימנע מפיטורי עובדים עד 30 בספטמבר, מונוז וקירבי ציינו, כי לאחר מכן יהיה צורך לקבל "כמה החלטות קשות", כיוון ש"נצטרך להיות קטנים מכפי שאנחנו היום".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיונייטד איירליינסמשבר הקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: