אא

יאסו: בלו בירד מחדשת את טיסותיה לישראל. מתי?

בשורה לאוהבי איי יוון: חברת התעופה היוונית, בלו בירד, מחדשת את טיסותיה לכרתים, רודוס, קוס, מיקונוס וסלונקי החל מה-1 ביולי. כל הנוסעים יחויבו בעטיית מסכות פנים ולא תתאפשר פתיחת מגשים. צפו בסרטון שהפיקו דיילות החברה הממחיש את געגועיהן לשוב לעבודה

בלו בירד. צילום: יח"צ חברה בלו בירד. צילום: יח"צ חברה
חברת התעופה היוונית, בלו בירד, מחדשת את טיסותיה לישראל החל מה-1 ביולי. החברה הודיעה על כוונתה זו בהמשך לדבריו של שר התיירות היווני, לפיהם בכוונת ממשלת יוון לפתוח את גבולות המדינה לתיירות נכנסת מישראל החל מתחילת חודש יולי.  

  בלו בירד מפעילה טיסות מתל אביב לאיי יוון: כרתים, רודוס, קוס, מיקונוס וסלונקי, והיא חברת התעופה הראשונה המחדשת את טיסותיה לאיי יוון, כאמור בעקבות המגעים בין ממשלות ישראל ויוון לפתיחת גבולות הדדית בין המדינות. בלו בירד הטיסה, על פי נתוני רשות שדות התעופה, 250,088 נוסעים בשנת 2019, גידול של 36.6% לעומת 2018. הפעלת קו הטיסות לאיי יוון הוא בשורה לישראלים המשוועים לשוב ולצאת לחופשה קרובה. לקראת חידוש הטיסות, החלה בימים אלה בלו בירד בנקיטת פעולות להבטחת בטיחות ובריאות הנוסעים בטיסותיה, ובכלל זה: נוסעים ואנשי צוות חייבים בעטיית מסכות לאורך כל הטיסה, המטוסים יעברו חיטוי, לא תתאפשר פתיחת מגשים, צוותי האוויר ייתן שירות בטיסה תוך שמירה על סביבה היגיינית. כמו כן, החברה נערכת לביצוע התאמות רגולטוריות נוספות על פי דרישת הרשויות והאיחוד האירופאי. הטיסות בין תל-אביב ליוון קצרות ואורכות בממוצע כשעה וחצי. לקראת חידוש הטיסות ערכו דיילות החברה סרטון הממחיש את הגעגוע של הדיילות לעבודתן כאשר הן עוברות במהירות מבגדי בית ומעיסוקים ביתיים במהלך הקורונה למדי טיסה.
בלו בירד מחדשת טיסות לישראלבלו בירד מחדשת טיסות לישראל
ומה עם דיוטי פרי במטוס? בלו בירד. צילום: יח"צ חברה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםBLUE BIRDבלו בירד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: