אא

אל על לבורסה: מאריכה חל"ת והפסקת טיסות עד סוף אוגוסט

בעקבות העלייה בתחלואה בישראל, כשלכולם ברור שהשמיים לא יפתחו בקרוב, אל על מדווחת לבורסה על הארכת הפסקת טיסותיה והחל"ת ל-6,100 עובדיה עד סוף אוגוסט. מנכ"ל אל על: "החזרה מחל"ת תהיה מדורגת ותואמת את הביקוש לטיסות"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

אל על מדווחת הבוקר (ה') לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי עקב גל התחלואה הגואה, החליטה להאריך את תקופת החל"ת ל-6,100 עובדיה וכן את הפסקת טיסותיה עד סוף חודש אוגוסט, ה-31 בחודש.

וכך כותב גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על לעובדי החברה, "כפי שאתם בוודאי רואים מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של מאבק בגל שני של הנגיף. המדינה לא שינתה את החלטותיה והשמים נותרו סגורים. ההנחיות על בידוד לשבים מחו"ל לצד איסור כניסה לישראל עדיין בתוקף ולצד זאת מדינות בעולם אוסרות על כניסת ישראלים, כך שחידוש הטיסות אינו נראה בשלב זה בטווח הקרוב. לאור זאת, החלטנו לבטל את לוח הטיסות של אל על עד ליום 31 באוגוסט 2020 ולהאריך את החל"ת בחודש נוסף עד 31 אוגוסט, וגם אז אני מדגיש כי אם נשוב לטוס, החזרה מחל"ת תהיה מדורגת ותואמת את הפעילות והביקוש לטיסות".

עוד כותב אוסישקין, "משבר הקורונה, מציב לענף התעופה אתגר שלא היה כדוגמתו. למעשה האנושות מתמודדת עם סוג של 'מלחמת עולם', האטה דרמטית בכלכלה העולמית, איסור מעבר בין מדינות, עצירה של החיים כפי שהכרנו ערב המשבר, רק שהאויב הוא נגיף שמפיל חללים ונפגעים רבים. קשה עדיין לחזות מתי ואיך יסתיים המשבר, אך כבר עתה ניתן לומר כי חלק מהדברים לעולם לא ישובו להיות כפי שהיו".

אל עלאל על
"בכל משבר יש גם הזדמנויות". גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג'

עוד לדברי אוסישקין, "יחד עם זאת, בכל משבר יש גם הזדמנויות ואפשרויות חדשות ביום שאחרי. אנו כבר שוקדים על הדרכים לנצל את היתרון היחסי שלנו ולהתאים את אל על למציאות ולתחרות הצפויה לנו. אני מאמין היום וביתר שאת כי יש לנו הכלים לצלוח ביחד את המשבר הזה ולצאת כשידנו על העליונה – המדינה לצדנו, העם כולו מחזק ותומך בצורך לשמר את התעופה הלאומית, ואנו נעשה הכול בכדי לא לאכזב, לעמוד בתוכנית העסקית. אני מדגיש שוב את החובה של כולנו להישמע להנחיות משרד הבריאות בקפדנות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: