מנכ"ל ישראייר מזהיר: "הארכת חובת הבידוד לשבים מחו"ל - התעללות בגופתה של התעופה הישראלית"
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, תוקף את הכוונה/רצון להאריך את חובת הבידוד לישראלים השבים מחו"ל: "בנובמבר חזרנו לשגרה יעילים ומהירים יותר. עקפנו בנתב"ג חברות ענק ולואו קוסט, בעבודה קשה מסביב לשעון ואז הגיע דצמבר. עצרנו בחריקת בלמים ואנו שוב ניצבים אל מול שוקת שבורה"
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב
משרד הבריאות ביקש אתמול (ד') להמתין עם פתיחת השמיים לתיירות נכנסת ועם ביטול חובת הבידוד ל-3 ימים לישראלים החוזרים מחו"ל. נוכח זאת, אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, מזהיר מפני ההשלכות הקשות שהחלטה כזאת עלולה לגרום לענף התעופה והתיירות בישראל. "הרגו אותנו. אם יאריכו את התקנות, זאת תהיה כבר התעללות בגופתה של התעופה הישראלית", אמר סירקיס לפספורטניוז. עוד לדבריו, "חברות הלואו קוסט כבר מחזיקות 30 אחוזים מתנועת הנוסעים בנתב"ג. הן ממריאות ממדינות ללא מגבלות ורק בישראל המציאו פטנט של 3 ימי בידוד", מלין סירקיס על ההבדלים ועל מה שגורם לחברות הלואו קוסט לפרוח בנתב"ג. כפי שפורסם השבוע, רק חברת הלואו קוסט האירית - ריינאייר לבדה נסקה בחודש נובמבר האחרון לנתח שוק אדיר של 12.37% מכלל התנועה בנתב"ג. חברת התעופה פגסוס סיימה את החודש האחרון בנתח שוק של 4.75%, איזי ג'ט חלוצת הלואו קוסט בישראל סיימה עם נתח שוק של 4.44% ו-וויז אייר ההונגרית סיימה את נובמבר האחרון בנתח שוק של 3.88%. גם לישראייר היה חודש מעולה. התמקמה בנובמבר השנה במקום הרביעי בנתב"ג מבחינת מספרי נוסעים בטיסות בינלאומיות - הטיסה 52,386 נוסעים המהווים 5.63% מסך הנוסעים שעברו בנתב"ג. "הוכחנו בישראייר שאנו יכולים לשרוד את הקורונה", אומר סירקיס ומוסיף כי "בנובמבר ביצענו יותר טיסות והטסנו יותר נוסעים מכל נובמבר בעבר. חזרנו לשגרה, יעילים יותר ומהירים יותר. עקפנו בנתב"ג חברות ענק וחברות לואו קוסט, בעבודה קשה מסביב לשעון. אז הגיע דצמבר, עצרנו בחריקת בלמים ואנו שוב ניצבים אל מול שוקת שבורה".
רווחי ישראייר ברבעון השלישי
מטוס ישראייר בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמ
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}