אא

"הממשלה צריכה להכיר באיזון בין שמירה על בריאות הציבור ולאפשר לתעופה ולתיירות להתקיים"

כך אמר מנכ"ל יאט"א ישראל, קובי זוסמן, בכנס חירום שנערך בחסות קבוצת פספורט. בכנס השתתפו ראשי תעשיית התיירות והתעופה בישראל שקראו לממשלה לפתוח שוב את השמיים ולאפשר חופש תנועה

קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א. צילום: תמר מצפי קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א. צילום: תמר מצפי
בכנס חירום, שנערך בחסות קבוצת פספורט, קראו ראשי תעשיית התיירות והתעופה בישראל לממשלת ישראל לפתוח שוב את השמיים ולאפשר חופש תנועה. "לקראת פקיעת מועד ההגבלות ב-12 בדצמבר, אנו קוראים לממשלה לאפשר שוב תנועה לזרים, להיכנס לישראל ולהסיר מגבלת הבידוד על נוסעים ישראלים המחוסנים ב-3 מנות חיסון", אמר קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל.  עוד אמר מנכ"ל חברות התעופה הבינלאומי בישראל, "גם ארגון הבריאות העולמי אינו תומך במגבלות גורפות שאינן מוכיחות כי באפשרותן למנוע מווריאנטים להתפשט. ממשלת ישראל צריכה להכיר בצורך החיוני של איזון בין שמירה על בריאות הציבור ומתן אפשרות לתעופה ולתיירות להתקיים בצורה פתוחה. התעופה והתיירות הן מנוע מרכזי בהתאוששות הכלכלית של מדינת ישראל והמשך ההגבלות מהוות פגיעה חמורה בכלכלת ישראל". דבריו של זוסמן מצטרפים לדברים שאמר הבוקר (ה') לפספורטניוז גם מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס. "הרגו אותנו. אם יאריכו את התקנות, זאת תהיה כבר התעללות בגופה של התעופה הישראלית. חברות הלואו קוסט כבר מחזיקות 30 אחוזים מתנועת הנוסעים בנתב"ג. הן ממריאות ממדינות ללא מגבלות ורק בישראל המציאו פטנט של 3 ימי בידוד".

נזכיר כי משרד הבריאות ביקש אתמול (ד') להמתין עם פתיחת השמיים לתיירות נכנסת ועם ביטול חובת הבידוד ל-3 ימים לישראלים החוזרים מחו"ל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםקובי זוסמןיאט"א ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: