DHL אקספרס השיקה את מרכז המיון המתקדם ו"הירוק" במזה״ת בעלות של כ-70 מיליון דולר
מרכז המיון החדש בגודל של 9,000 מ"ר ופועלת בו מכונת מיון אטומטית הפרושה על פני 3 קומות עם כ-2000 מטר מסועים חכמים. מנכ"ל DHL אקספרס: הרובוטיזציה קידמה את עובדי החברה וככל שאנחנו משדרגים את עצמנו כך גם העובדים משודרגים"
מרכז המיון על פני 3 קומות: צילום: DHL אקספרס
DHL אקספרס תאגיד הלוגיסטיקה והשילוח הגדול בעולם השיקה את מרכז המיון הרובוטי המתקדם, החדשני והגדול באיזור. מדובר בהשקעה הגבוהה ביותר שביצע התאגיד בישראל בגובה של 70 מיליון דולר והיא משלימה רצף של השקעות בסניף הישראלי בהיקף של כ- מליארד שקל. מרכז המיון החדש בגודל של 9,000 מ"ר ופועלת בו מכונת מיון חדשנית ואטומטית הפרושה על פני 3 קומות עם כ 2000 מטר מסועים חכמים. באמצעות המכונה המרכז ערוך למיין כ -19 אלף חבילות בשעה בכל גודל ומשקל ומקצר באופן משמעותי את משך הזמן מנחיתת המשלוח בארץ ושחרורו ממכס ועד להגעתו לנמען הסופי. כמו כן מלבד המהירות - איכות התפעול והתהליכים, שבדרך כלל מורכבים – ישתנו לאין שיעור ויעברו להיות אוטומטיים, לחלוטין-כך שמרגע פריקת החבילה מהקונטיינר עוברות כ 2.5 דקות עד להגעת החבילה לבלדר ויציאה לפיזור לנמען הסופי בחברת DHL מוסרים כי מרכז המיון הרובוטי החדש הינו המרכז המתקדם במזרח התיכון. במרכז מגוון טכנולוגיות לאנרגיה ירוקה לרבות פאנלים סולריים לייצור חשמל, מחזור של מים אפורים לשטיפת רכבים, הכנת תשתית לתמיכה בצי רכבים חשמלי מלא ומגוון דרכים לייעול והפחתת הצריכה האנרגטית בבניין. השקת הבניין החדש הוא חלק מתוכנית MISSION 2030 , שהחברה מובילה בעולם – תחת היעד – 0% פליטת CO2 עד 2030 DHL מתפעלת 2 טיסות יומיות המאפשרות לעסקים לשלוח NEXT DAY לארה"ב, אירופה והונג קונג. בשנתיים האחרונות ייעוד החברה קיבל משמעויות נוספות כמובילת מירב החיסונים לישראל ואחוז ניכר מהציוד הרפואי על כל גווניו, עם פריצת מגפת הקורונה. ב-DHL גאים בעובדה שהשדרוג הטכנולוגי שדרג גם את העובדים ואף אחד לא נפגע מהתהליך הרובוטי אלא להפך, הם נויידו בתפקיד ואף שודרגו בשכר. עובדה זו אינה מקרית שכן תאגיד DHL נבחר השנה למקום הראשון בעולם כמקום שהכי טוב לעבוד בו. מרכז המיון החדש נחשב פרויקט הדגל של מנכ"ל DHL אקספרס בישראל - יאיר ביטון שניצח על הפרויקט יחד עם סמנכל התפעול של DHL אקספרס ישראל, ניסים צרפתי. יאיר ביטון. צילום: פאבל טולצ׳ינסקי יאיר ביטון מנכ"ל DHL אקספרס: "אנחנו גאים בהנהלה הגלובלית של התאגיד שבירכה את הפרויקט היחיד מסוגו בכל המזרח התיכון. לא פחות מהשדרוג המקצועי אנחנו גאים בראיה ההוליסטית שלנו שמחברת בין שירות – תוצאות – ואנושיות. הרובוטיזציה קידמה את עובדי החברה וככל שאנחנו משדרגים את עצמנו כך גם העובדים משודרגים". אנו רואים בעובדים שלנו כשותפים מלאים להצלחה" ישראל לא שונה מהעולם וצרכי הלקוחות זהים, אך אם יש מאפיין אחד בולט ששונה היא העובדה כי ישראל היא "אי לוגסיטי" בניגוד לארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק – שינוע קרקעי בין מדינות על ידי משאיות לא קורה בישראל ולכן יש חשיבות עליונה לפיתוח תשתיות האוויר והים, וזאת בדיוק האחריות שלנו כלפי היצואנים והיבואנים בישראל.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}