כמו לפני הקורונה: נתח השוק של חברות התעופה הישראליות הסתכם בינואר השנה ב-27%
נתח השוק המצטבר של אל על, ישראייר וארקיע הסתכם בינואר 2022 בשיעור דומה לינואר 2019. ההבדל הגדול הפעם הוא בנתח השוק של אל על שרשם קיטון לעומת ישראייר שרשם גידול. בכמה נתח השוק של אל על ובכמה גדל הנתח של ישראייר? ומה עם ארקיע?
צילום: עידו וכטל
נתח השוק של 3 חברות התעופה הישראליות בחודש ינואר 2022 הסתכם ב-27.02%, נתח שוק דומה לזה שאל על, ישראייר וארקיע רשמו יחדיו בינואר 2019. כלומר, לפני פרוץ הקורונה והאומיקרון שהסתכם בסך של 27.62%. על פי דו"ח רשות שדות התעופה אודות הפעילות התעופתית בנתב"ג בחודש ינואר 2022 מתברר כי נתח השוק של אל על קטן בעוד זה של ישראייר דווקא גדל. נתח השוק של אל על בינואר הסתכם בסך של 21.3% לעומת 20.09% בינואר 2021 ו-24.79% בינואר 2019. ישראייר, לעומת זאת, הגדילה את נתח השוק שלה מ-1.45% בינואר 2019 לסך של 4.1% בינואר 2022. בינואר 2021 עמד נתח השוק של ישראייר על 2.59%. ארקיע נותרה כמעט ללא שינוי, מנתח שוק של 1.35% בינואר 2019, סיימה את ינואר 2022 בנתח שוק של 1.55%. נתח השוק של ארקיע בינואר 2021 עמד על 0.82%.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}