אא

המחיר עודכן: כמה תעלה לכם בדיקת קורונה בנתב״ג?

ההוזלה בבדיקות הקורונה בנתב״ג נכנסה לתוקף: כמה תשלמו עבור בדיקת PCR וכמה עבור בדיקה סרולוגית?

בדיקות קורונה. צילום: 123rf בדיקות קורונה. צילום: 123rf
מחירי בדיקות הקורונה לנוחתים בנתב״ג הוזלו.

אחרי שמשרד הבריאות הודיע כי מחירי הבדיקות לנוחתים בישראל יוזלו מ-80 שקלים למשלמים מראש ל-63.2 שקלים עד ה-27 במרץ, ההוזלה נדחתה ל-30 במרץ וכעת היא נכנסת לתוקף.

החל מיום חמישי האחרון ה-31.3, בדיקות הקורונה בנתב״ג יעלו 63.2 שקלים כשהתשובה תתקבל בתוך 13 שעות במקום 24 שעות כפי שהיה עד כה. מי שלא ישלם באתר האינטרנט, ישלם 79 שקלים, וזאת במקום 100 שקלים כפי שהיה נהוג עד אמש (רביעי). עוד ציינו במטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה כי נוסע שנכנס לישראל לאחר הוזלת מחירי הבדיקות, אך שילם מראש את סכום הבדיקה לפני שינויו - יזוכה אוטומטית בהפרש המחיר תוך 10 ימי עסקים על ידי החברה הדוגמת, משמע על ידי femi.

63.2 ש״ח לבדיקת קורונה ו-87 ש״ח לבדיקה סרולוגית. צילום מסך

״בהמשך להחלטת ועדת המכרזים של משרד הבריאות להוזיל את מחיר הבדיקות לנכנסים לארץ בנתב"ג, וכדי לאפשר ביצוע מיטבי של מערך הבדיקות תוך הימנעות מעומסים מיותרים, הוחלט, כי מערכת המחירים החדשה תחל לפעול בימים הקרובים תוך התאמה למפת העומסים בנתב"ג, ולא בתאריך ה-27.3.22 כפי שפורסם״, נמסר ממטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה מוקדם יותר השבוע.

כפי שציינו ב-Passportnews, גם הבדיקה המהירה תדחה כשלדברי מטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה, ״השירות החדש של בדיקות PCR מהירות לנוסעים הנכנסים לנתב״ג יחל לפעול לאחר הרצה במהלך חודש אפריל״.

הדרישה מנוסעים לשלם על בדיקות קורונה החלה ב-7 ביולי 2021, כשלצד זה חלה חובת בידוד על הנוחתים וזאת עד לתוצאה שלילית או 24 שעות מרגע הבדיקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: