עובדי אל על: ״לא אפשרי להתעסק במטס כאשר יש לתת מענה לאלפי לקוחות והמטוסים שעל הקרקע״
לאחר השבתת מטוס החברה במטס יום העצמאות העובדים מגיבים :" הטייסים לא יכולים להתעסק במטס כאשר החברה עוברת גל ביטולי טיסות ב-48 השעות האחרונות. עובדי התחזוקה מתרכזים בטיפול במטוסים שלא באוויר, יחד עם כל הצוותים, הדיילים ואנשי הקרקע שכרגע עסוקים בלטפל בלקוחות שלא טסים"
Shutterstock
לאחר השבתת מטוס אל על שהיה אמור לקחת חלק במטס האזרחי ע"י אנשי התחזוקה של החברה, מגיעה כעת תגובת עובדי החברה על הצעד הדרמטי. שרון בן יצחק, יו"ר ועד עובדי אל על אמר לפספורטניוז כי: "עם כל הכבוד ליום העצמאות ולמטס, אנחנו מצרים על מה שקרה, אנחנו קודם כל צריכים לתת מענה לאלפי לקוחות החברה שנאלצו לא לטוס בגלל גל ביטולי הטיסות שפוקד את החברה ב-48 השעות האחרונות. לא יכול להיות שהטייסים יוכלו להטיס את המטס ומנגד יגרמו לכך שהחברה מתמודדת עם ביטולי הטיסות. זה לא זמן למטס בסיטואציה הזו שהלקוחות סופגים את גל הביטולים בגלל הטייסים". עוד המשיך ואומר בן יצחק: "כל הצוותים שלנו כרגע מרוכזים בגל הביטולים, לתת מענה ולטפל באלפי הלקוחות, בזה עובדים אנשי הקרקע, הדיילים וכו', מנגד כל אנשי התחזוקה עסוקים כרגע לתת מענה למטוסים שנשארו על הקרקע במקום להיות באוויר. זה הצריך את אנשי הקרקע והתחזוקה לשנות את לוח הזמנים, כאשר סדר העדיפות לתחזק את המטוסים שלא טסים, ויש להם עומס גדול ולא מתוכנן. הם לא יכולים לעסוק במטוס של מטס כאשר זה מה שקורה".
יו"ר ועד עובדי אל על
יו"ר ועד עובדי אל על, שרון בן יצחק. צילום: יח"צ
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}