״לוקחת את האלגנטיות לגבהים חדשים״: צפו בסרטון המרהיב של אייר פראנס מפסגת האייפל
חברת אייר פראנס חושפת סרטון חדש המציג את עלייתה הנועזת של אישה אלגנטית, תוססת וחזקה, המטפסת לפסגת מגדל האייפל כהקבלה אלגנטית לחברת התעופה. צפו בסרטון Ellegance is a journey מפסגת הסמל האייקוני של צרפת
צילום: יח״צ
חברת אייר פראנס חושפת סרטון חדש, מעין שיר הלל לאלגנטיות הצרפתית, המגלם את רצונה של החברה להציע לנוסעיה את המיטב של צרפת ״ולקחת את האלגנטיות לגבהים חדשים.״ הסרטון מציג את עלייתה הנועזת של אישה אלגנטית, תוססת וחזקה, המטפסת לפסגת מגדל האייפל כהקבלה אלגנטית לחברת התעופה הצרפתית. גיבורת הסרט, מטפסת על מבנה המתכת, שועטת במעלה המדרגות הרבות שלו בקלילות. כאשר הסרטון מלווה ברצף של סצינות, כל אחת בתורה מסמלת את תכונותיה המיוחדות של חברת אייר פראנס, מעוררת את חוויית האירוח האוניברסלית של החברה ומציגה את התפריט הצרפתי המיוחד על טיסותיה ואת תשומת הלב המיוחדת שניתנה לנוסעיה הצעירים. בראש המגדל היא חוצה עננים דמיוניים ומרהיבים, בדומה לחוויית הטיסה. השמלה הארוכה של האישה עולה מעל המגדל המואר לפני שהופכת למבטא האדום, סמל המותג של החברה המגלם את המצוינות והמומחיות שלה. הסרטון מסתיים בחשיפת חתימת הפרסום החדשה של החברה - "אלגנטיות היא מסע. אייר פראנס." חתימה זו מדגישים באייר פראנס, היא הסגנון של החברה המבטאת גם את תשומת הלב שלה לאחרים ולכדור הארץ. https://youtu.be/VBfe4CGenow המוזיקה המופיעה בהשראת השיר הצרפתי המפורסם - “The windmills of your mind”, מאת מישל לגראנד, בביצוע של הזמרת והיוצרת הצרפתייה ג'ולייט ארמנה. יותר מגרסת כיסוי פשוטה, הגרסה החדשה הזו תוכננה מחדש עבור אייר פראנס. השיר העדין והעוצמתי, שבים ומדגישים באייר פראנס מגלם אלגנטיות צרפתית עם רגש. עוד מציינים בחברה הצרפתית כי עם סרטון הפרסום החדש הזה, החברה שוב משתחררת מהקודים המשמשים באופן מסורתי בענף התעופה והוא מעורר את אמנות החיים הצרפתית שנוסעיה ברחבי העולם יכולים ליהנות ממנה בכל טיסה עם אייר פראנס. "je ne sais quoi", ממחיש את אומנות הטיסות של אייר פראנס ולוקח את האלגנטיות והעידון של החברה לגבהים חדשים״, מציינים בגאווה בחברת התעופה שתטוס בעונת הנסיעות הקרובה ל-196 יעדים ומוכיחה שמשבר הקורונה כבר מאחוריה. עם מיטב התפריטים, שנוצרו על ידי שפים צרפתים בעלי שם, טרקלינים שדומיינו על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי, מדים שנוצרו על ידי מעצבים יוצאי דופן ושמפניה חינם בכל המחלקות, אייר פראנס מנסה להציג סרטון מצוינות בסגנון צרפתי ברחבי העולם. סרטון הווידאו נוצר על ידי Aura על ידי Omnicom והוא מוצג על מסכי טלוויזיה וקולנוע ובאינטרנט החל יום חמישי האחרון ה-11 במאי 2022, ב-5 מהשווקים הבינלאומיים האסטרטגיים של אייר פראנס - ארה"ב, קנדה, ברזיל, איטליה וגרמניה. הקמפיין כולל גם קטעי וידאו המקדמים את פריז כיעד מועדף.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}