אא

"פועלים קשה לשנות את התודעה הרווחת במגזר הערבי לפיה 'לא טסים אל על'"

כך אמר שאדי גראיסי, בעלי חברת התיירות "ויא תאילנד" המתמחה בשיווק חבילות נופש למגזר הערבי בתאילנד, באירוע הוקרה שהתקיים אתמול (ג') בנצרת יחד עם נציגי אל על. "השת"פ עם אל על הצליח ברמות. בפעם הראשונה, בחיי, שמכירות אל על בעסק זינקו ל-65%. מרגש"

אל על בנצרת. צילום: יח"צ אל על בנצרת. צילום: יח"צ
"עשינו היום היסטוריה - להביא שלט גדול של מטוס אל על ללב ליבה של העיר נצרת, זה לא דבר מובן מאליו. ממש היסטוריה שצריך לספר עליה לכולם". כך אמר אתמול (ג') שאדי גראיסי, הבעלים של חברת התיירות "ויא תאילנד" מקבוצת "ויא נצרת טורס", באירוע הוקרה הדדי. גראיסי, המתמחה, בין היתר, בשיווק חבילות נופש לתאילנד במגזר הערבי, הוסיף ואמר: "לפני כשנה נפגשתי עם מנהל המכירות הארצי של אל על דאז, גל גרשון, שמונה לאחרונה כמנכ"ל סאן דור מבית אל על. העניין המרכזי של הפגישה הראשונה הייתה הרצון החזק המשותף לגבש ולממש תכניות משותפות בין אל על לבין החברה הערבית באמצעות פרטנרים אמיתיים, שמאמינים ביכולתם לשנות את התודעה הרווחת בקרב האוכלוסייה הערבית שאומרת 'לא טסים אל על'. יחדיו, פעלו רבות כדי לחזק את הקשר בין לקוחות המגזר לבין אל על".

גל גרשון (שני מימין), שאדי גראיסי, The Minister at the Royal Thai Embassy , Chulvat Narinthrangura, עמית לוי, מנהל מכירות סניף ישראל של אל על ודב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל. צילום: יח"צ עוד לדברי גראיסי, "אני אישית מאמין ומברך על שיתוף הפעולה האמיתי שנוצר בין 'ויא תאילנד' לבין אל על, והערב אנחנו מראים לכולם שזה אכן הצליח ברמות. השינוי הוא אדיר, לפחות בעסק שלי. בפעם הראשונה, בחיי, שדו"ח המכירות החודשי של חברות התעופה מצביע על קפיצה דרמטית במכירות אל על במגזר - 65% מכירות אל על והשאר חברות תעופה אחרות. מאוד מרגש".
אל על בנצרתאל על בנצרת
מוקירים. צילום: יח"צ

דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל אמר באירוע, "משרד הנסיעות Via Nazareth קבע לעצמו לפני כמה שנים מטרה חדה וברורה: להביא את בשורת תאילנד לחברה הערבית. אנחנו, כלשכת התיירות של תאילנד בישראל, שמחנו לקחת חלק בקידום המטרה המשותפת. עד אז, תאילנד לא הייתה על מפת התיירות של המטייל מהמגזר. מעטים האמינו שהקמפיין שלנו כל כך יצליח: התוצאות המדהימות בכל קנה מידה. זה התחיל בעיקר סביב ירחי דבש, אבל היום מדובר בזרם אדיר גם של משפחות הבוחרות בתאילנד כיעד המועדף. לולא המאמץ הממוקד וההשקעות הלא מבוטלות, גם של משרד התיירות, הדבר לא היה קורה".

עוד לדברי קלמן, "האירוע אתמול חשוב הרבה יותר מרק ציון דרך עסקי. עצם העובדה שחברת התעופה אל על מופיעה בגלוי במרכז העיר הערבית הגדולה בישראל, ליד הלוגו של Via Nazareth ושל משרד התיירות התאילנדי, אומר דבר גדול: יהודים וערבים מסכימים בקול ברור ובלי היסוס: אין על תאילנד ואין על אל על כגשר הישיר, הנוח והמקובל על כולם". מתרגשים בנצרת. צילום: יח"צ   https://www.youtube.com/watch?v=YF_U9x5lhgI&t=1s

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותתעופהמבזקיםאל עלפספורט תאילנדטיסות לתאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: