אא

אמירייטס נחתה בישראל

משלחת מכובדים אמירתיים הגיעה היום בטיסה הראשונה והתקבלה ע"י שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "הקשרים בין ישראל לאיחוד האמירויות הם קשרים אסטרטגיים, כלכליים וקריטיים לחיזוק מעמדנו אל מול האיומים המשתנים במזרח התיכון"

טיסת הבכורה של אמירייטס נחתה בישראל. צילום: סיון פרג' טיסת הבכורה של אמירייטס נחתה בישראל. צילום: סיון פרג'

חברת התעופה האמירתית Emirates השיקה היום את הקו החדש לתל אביב, באמצעות מטוס הבואינג 777 Game Changer החדיש ביותר שלה.

טיסת הבכורה של Emirates בישראל,EK931, התקבלה בנמל התעופה בן גוריון בטקס ה"הסלנה" המסורתי. משלחת מכובדת של בכירים הצטרפה אל הטיסה, וביניהם שר הכלכלה של איחוד האמירויות עבדאללה בין טוק אל מארי, שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד אל חאג'ה, שגריר ישראל באיחוד האמירויות אמיר חייק ורבים אחרים. משלחת בכירים מטעם Emirates כללה את מנהל התפעול הראשי עאדל אל רדהא ואת סגן נשיא בכיר בחטיבת האבטחה של הקבוצה, ד"ר עבדאללה אל האשימי. בעת הנחיתה התקבלה המשלחת על ידי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים של ישראל, ח"כ מרב מיכאלי.

קבלת פנים חגיגית עם שרת התחבורה והזהירות בדרכים למשלחת מכובדים מאיחוד האמירויות: אמיר חייק, עדיל אל-גהית, שמואל זכאי, מירב מיכאלי, הוד מעלתו עבדאללה בין טוק אל מארי, מוחמד אל חאג׳ה קבלת פנים חגיגית עם שרת התחבורה והזהירות בדרכים למשלחת מכובדים מאיחוד האמירויות: אמיר חייק, עדיל אל-גהית, שמואל זכאי, מירב מיכאלי, הוד מעלתו עבדאללה בין טוק אל מארי, מוחמד אל חאג׳ה

קבלת פנים חגיגית עם שרת התחבורה והזהירות בדרכים למשלחת מכובדים מאיחוד האמירויות: אמיר חייק, עדיל אל-גהית, שמואל זכאי, מירב מיכאלי, הוד מעלתו עבדאללה בין טוק אל מארי, מוחמד אל חאג׳ה צילום סיון פרג׳

 

קבלת פנים לטיסת הבכורה של אמירייטסקבלת פנים לטיסת הבכורה של אמירייטס

קבלת פנים לטיסת הבכורה של אמירייטס. צילום: עדי אזולאי

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "הקשרים בין ישראל לאיחוד האמירויות הם קשרים אסטרטגיים, כלכליים וקריטיים לחיזוק מעמדנו אל מול האיומים המשתנים במזרח התיכון. בביקורי האחרון באיחוד האמירויות חתמתי על הסכמים שיקלו על המסחר והתנועה בינינו, ככלי להעצמת האזרחיות והאזרחים והכלכלות של שתי המדינות. הצעד שאנו מציינות היום הוא הרבה מעבר לתעופה, זהו צעד מדיני חשוב שמטשטש את הגבולות הפיזיים בינינו, ומחזק את המחויבות ההדדית שלנו".

עאדל אל רדהא, מנהל התפעול הראשי של Emirates: "אנו נרגשים לקראת השקת הקו לתל אביב אשר מתווסף לרשת ההולכת וגדלה שלנו. מהרגע שהכרזנו לראשונה על תוכניות לכלול את תל אביב במערכות ההזמנות העולמיות שלנו, קיבלנו ביקוש עז מצד מטיילים - לא רק בישראל, אלא גם מרבים מהיעדים שלנו כולל לאיחוד האמירויות וממנה. חלק מהביקוש הרב הגיע גם מאוסטרליה, אינדונזיה, ברזיל, ארצות הברית והפיליפינים. הביקוש הרב משקף את החוזק של היצע המוצרים שלנו, את טווח הפעילות של הרשת הגלובלית שלנו ואת היעילות של המרכז שלנו בדובאי לחיבורים ברחבי העולם. הקו החדש שלנו יספק הזדמנויות חדשות לתיירות, מסחר ועסקים".

עאדל אל רדהא הוסיף: "אנו מצפים לקבל את פני הלקוחות שלנו ושמחים לאפשר להם לחוות את המוצר הייחודי של Emirates הן על הקרקע והן על גבי המטוס, וליהנות מחוויה ייחודית בכל המחלקות. אנו מנצלים את ההזדמנות כדי להודות לחברים ולשותפינו על התמיכה בהשקת הקו".

אמירייטס, המיוצגת בישראל על ידי חברת Open Sky, תפעיל את הטיסות הבאות בקו דובאי- תל אביב: EK931 – תמריא בכל יום בשעה 15:50 שעון דובאי ותנחת בנתב"ג בשעה 18:00 שעון ישראל. EK932 – הטיסה חזרה, תמריא מתל אביב בשעה 19:55, ותנחת בדובאי בשעה 23:59 שעון דובאי. לוחות הזמנים של הטיסות של Emirates לתל אביב יספקו גישה נוחה לדובאי, ולטיסות המשך ליעדים פופולריים כמו אוסטרליה, הפיליפינים, האיים המלדיביים, סרי לנקה, תאילנד ו-ויאטנם. בנוסף, שותפות ה-codeshare שלEmirates עם flydubai מציעה לנוסעים עוד יותר אפשרויות בהגעה אל דובאי, ופותחת גישה לרשת המשולבת של שתי החברות, המשתרעת על פני 210 יעדים ב-100 מדינות. נוסעים המחפשים חבילות תיירות מובחרות לדובאי וליעדים פופולריים אחרים באמירויות יכולים גם להזמין את החופשה שלהם עם Emirates Holidays.

 

לאחר טקס קבלת הפנים, חשפה חברת התעופה Emirates את פנים המטוס החדיש שלה, הבואינג 777 Game Changer בפני הקהל. המטוס מציע לקהל הנוסעים את המחלקה הראשונה המורכבת מסוויטות יוקרה פרטיות הסגורות במלואן, בעלות חלונות וירטואליים ואף מציעות שירות חדרים. בהמשך, Emirates תפעיל בקו לתל אביב את הבואינג 777-300ER שלה בקו דובאי-תל אביב, המציעות שמונה סוויטות פרטיות במחלקה הראשונה, 42 מושבים שטוחים במחלקת עסקים ו-304 מושבים מרווחים במחלקת תיירים, בטיסות יומיות.

מחלקה ראשונה במטוסמחלקה ראשונה במטוס

מחלקה ראשונה עם שירות חדרים במטוס. צילום: סיון פרג'

מחלקה ראשונה במטוסמחלקה ראשונה במטוס

המחלקה הראשונה המורכבת מסוויטות יוקרה פרטיות הסגורות במלואן. צילום: סיון פרג'

מחלקה ראשונה במטוסמחלקה ראשונה במטוס

מחלקה ראשונה במטוס. צילום: סיון פרג'

מחלקה ראשונה במטוסמחלקה ראשונה במטוס

מחלקה ראשונה במטוס. צילום: סיון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמירייטספספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: