אא

היכן תוכלו למצוא טיסות אל על בפחות מ-300 דולר?

אל על הודיעה על ריכוז כרטיסי טיסה במחיר של $299 למגוון יעדים. סמנכ"ל שיווק ודיגיטל אל על: "במסגרת המהפכה הדיגיטלית שאל על עוברת, אנו עובדים על פיתוחי מוצרים שיוכלו להציע ערך נוסף ללקוחותינו"

פראג, צ'כיה. צילום: ספיר פרץ זילברמן פראג, צ'כיה. צילום: ספיר פרץ זילברמן
חברת אל על משיקה דף נחיתה ייעודי המרכז טיסות ישירות בתאריכים נבחרים למגוון יעדים במחיר של עד 299 דולר. עמוד הנחיתה מציע טיסות ישירות למגוון יעדים פופולאריים במחירים כאמור של עד 299 דולר לכרטיסי LITE, בטווח תאריכים מוצע של עד 3 חודשים קדימה. נמסר כי היעדים בעמוד יתעדכנו אוטומטית מדי 12 שעות בהתאם לחיפושים פופולריים שבוצעו באתר. בין היעדים המוצעים כרגע באתר: אתונה, רומא, בודפטש, פראג, בוקרשט ועוד.
אל-על-יוצאת-במבצע-דאבל-אמריקה-לסוכניםאל-על-יוצאת-במבצע-דאבל-אמריקה-לסוכנים
אל על. צילום: shutterstock חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים לרכוש כרטיס טיסה בשילוב מזומן ונקודות (Cash&Points) - הוזלת כרטיס הטיסה בתמורה לנקודות. נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל אל על: "במסגרת המהפכה הדיגיטלית שאל על עוברת, אנו עובדים על פיתוחי מוצרים ושירותים מבוססי דיגיטל שיוכלו להציע ערך נוסף ללקוחותינו. הפעם עשינו זאת עם פלטפורמה חדשה המיועדת ללקוחות שפשוט רוצים לטוס, לקוחות שגמישים ביעד הטיסה ובמועדה. זו זירה שמנגישה את המחירים האטרקטיביים ביותר שאנו מציעים ליעדי אל על".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלהדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: