אא

לא רק מונדיאל – היום יתקיים באבו דאבי גמר מרוץ הגרנד פרי של פורמולה 1 

הגרנד פרי האחרון לשנת 2022, בו יצפו יותר מ-85,000 צופים ומיליונים רבים בטלוויזיה ברחבי העולם, ייפתח במפגן טיסה אווירי של איתיחאד איירווייס יחד עם צוות האווירובטיקה אל פורסאן

Shutterstock Shutterstock

סוף השבוע של אירוע הפורמולה 1 האחרון לשנת 2022, המתקיים זו הפעם ה-14 באבו דאבי, יסתיים ביום ראשון, ה-20 בנובמבר, במרוץ הגרנד פרי המסכם, בסיומו גם יוכתר הנהג ההולנדי, מקס ורסטאפן, כמנצח הפורמולה 1 בשנה השנייה ברציפות. 

המרוץ הגדול במסלול יאס מרינה באבו דאבי אמור להיפתח במפגן טיסה מסורתי, בו חברת התעופה הלאומית ונותנת החסות למרוץ, איתיחאד איירווייס, תאחד כוחות עם צוות האווירובטיקה אל פורסאן. 

התצוגה האווירית הייחודית הופכת את הגרנד פרי של אבו דאבי לאירוע מיוחד, ממנו ייהנו יותר מ-85,000 צופים בשידור חי במסלול יאס מרינה, יחד עם מיליוני צופים ברחבי העולם.צילום: Shutterstock

קפטן מוחמד אל תמימי מאיתיחאד איירווייס, יפקד על המפגן האווירי, שיחלוף מעל מסלול המרוצים בגובה 600 רגל בלבד. מטוסי הבואינג 787-9 של החברה בעיצוב מותאם של פורמולה 1, ילוו על ידי 7 מטוסים מהצוות האווירובטי של איחוד האמירויות, אל פורסאן.

ותיקי הקברניטים של איתיחאד איירווייס ימריאו מנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי וייצרו מבנה מתואם לקראת הצטרפותו של צוות אל פורסאן להרכב האווירי, שיעבור מעל מסלול המרוץ עם סיום נגינת ההמנון הלאומי של איחוד האמירויות, רגעים ספורים לפני תחילת המרוץ. 

לחובבי המרוצים תהיה גם הזדמנות לבקר בתצוגה של איתיחאד איירווייס ביציע הראשי, והם אף יוכלו להתנסות בהטסת מטוס בסימולטורי הטיסה של חברת התעופה.

יאס מרינה אבו דאבייאס מרינה אבו דאבי
יאס מרינה אבו דאבי. צילום: Shutterstock

מבקרים באבו דאבי? עוד על יאס איילנד בפספורטניוז

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאביאיחוד האמירויותetihad airlinesאתיחאד איירווייסאיתיחאד איירווייזetihadיאס אילנדias island

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: