רווח תפעולי של כ-11 מיליון דולר: חטיבת התעופה בתעשייה האווירית סיימה רבעון מוצלח
לעומת רווח של כמיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים הרווח התפעולי צמח לכ-28 מיליון דולר. הרווח של החברה ברבעון השלישי הסתכם לסך של כ-73 מיליון דולר
התעשייה האווירית רשמה רבעון שלישי טוב מבחינת החברה בו הרווח צמח לסך של 73 מיליון דולר לעומת 31 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד.
המכירות צמחו לסך של 1.242 מיליארד דולר לעומת 1.041 מיליארד דולר בתקופה המקבילה ב-2021.
הרווח הגולמי צמח לסך של 220 מיליון דולר לעומת 149 מיליון דולר אשתקד.
הרווח התפעולי הסתכם לסך של 100 מיליון דולר לעומת 52 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
החברה רשמה בתשעת החודשים הראשונים רווח של 202 מיליון דולר לעומת 131 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2021.
סך המכירות הסתכמו לסך של 3.601 מיליארד דולר לעומת סך של 3.205 מיליארד דולר אשתקד.
הרווח הגולמי צמח לסך של 647 מיליון דולר לעומת 500 מיליון דולר אשתקד.
הרווח התפעולי צמח לסך של 304 מיליון דולר לעומת סך של 190 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2021.
היקף המכירות של חטיבת התעופה ברבעון השלישי של 2022 הסתכם בכ-351 מיליון דולר, לעומת כ-306 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-45 מיליון דולר. הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם לסך של כ-29 מיליון דולר לעומת כ-14 מיליון דולר, גידול של כ-15 מיליון דולר.
הרווח התפעולי הסתכם לסך של כ-11 מיליון דולר לעומת כמיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-10 מיליון דולר.
עיקר המכירות היו בצפון אמריקה בסך של 179 מיליון דולר, באירופה הם הסתכמו לסך של 80 מיליון דולר, באסיה 30 מיליון דולר ובישראל 25 מיליון דולר.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה היקף המכירות בחטיבת התעופה הסתכמו לסך של 996 מיליון דולר, לעומת כ-972 מיליון דולר, בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-124 מיליון דולר. הגידול נובע מעלייה בהכנסות בענף מטוסי המנהלים, בענף ההסבות וההשבחות.
הרווח הגולמי הסתכם לסך של כ-87 מיליון דולר, לעומת כ-44 מיליון דולר אשתקד, גידול ברווח של כ-43 מיליון דולר.
הרווח התפעולי הסתכם לסך של כ-28 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של כ-7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול ברווחיות התפעולית של כ-35 מיליון דולר.