אא

פליי קארד מול סקיי מקס: מה ייתן לכם כל כרטיס ועם מי תקבלו טיסה במתנה?

אחת ולתמיד – מה ההבדל בין "פליי קארד" ו"סקיי מקס"? מה נותן לכם כל אחד ומי ייתן לכם כרטיס טיסה במתנה בעת ההצטרפות? בדקנו

Shutterstock Shutterstock

חודש הסיילים רחוק מלהסתיים, עם הבלאק פריידי שמתקרב ולאחריו סייבר מנדיי, נדמה כי המבצעים לא מפסיקים להגיע, גם בעולם התיירות! מעבר לרשתות התעופה הבינלאומיות, וטיסות הלואו-קוסט שמתכוננות להורדת מחירים דרסטית, כך גם שתי חברות כרטיסי האשראי "פליי קארד" מבית אל על ו"סקיי מקס" מבית לאומי קארד – יוצאות בהטבות חדשות. שניה לפני שאתם רצים לסגור חופשה, קראו את הכתבה הבאה והחליטו מה משתלם יותר עבורכם:

רק בשביל לסבר את האוזן, לפי נתוני רשות שדות התעופה, בחודש נובמבר צפויים לעבור בנתב"ג 1.6 מיליון נוסעים, 50-60 אלף נוסעים ביום, כאשר מחציתם נוסעים יוצאים (חלקם למונדיאל סביר להניח). זהו נתון מטורף שמצביע על התאוששות ועליה משמעותית של עידן התיירות היוצאת. אם כך, למה לא לנצל את כרטיסי האשראי שנותנים לכם נקודות על כל קניה (שאתם גם ככה עושים) אותם תוכלו להמיר לחופשות? כך לדוגמא, לפי נתוני החציון הראשון של השנה (2022), 17% מלקוחות "סקיי מקס" שהזמינו חופשות, לא הוסיפו אגורה אחת – כלומר, כל לקוח שישי מימש את הנקודות לו ונסע לחופשה בחו"ל ללא תוספת תשלום!

לפני שמצטרף שחקן חדש (רמי לוי שרכש את ישראייר ומתכנן להשיק כרטיס אשראי בסגנון) עשינו לכם השוואה בין שני כרטיסי האשראי הגדולים בשוק עם הטבות תעופה:

יחס המרה: ב"סקיי מקס" 1:160, בתשלום למוסדות חינוך 1:320. ב"פליי קארד" 1:250, בתשלום למוסדות 1:500.

סוג הכרטיס: "סקיי מקס" הוא כרטיס ויזה, בעוד "פליי קארד" הוא משולב דיינרס / מאסטרקארד או אמריקן אקספרס.

מימוש נקודות: ב"סקיי מקס" אין הגבלות על מימוש נקודות: אפשר בכל ימות השנה, בכל חברות התעופה, ללא הגבלת מושבים וניתן לנצל רק חלק מהנקודות. ב"פליי קארד" ניתן לממש את הנקודות גם בכל ימות השנה, בטיסות הכוללות כבודה והושבה, מספר המושבים מוגבל. מצד שני, חברי מועדון "פליי קארד" זכאים לרכישת "כרטיסי בונוס", להם מחיר מיוחד ומשתלם יותר.

תשלום על מיסי נמל ודלק: ב"סקיי מקס" אין תוספות, ב"פליי קארד" תצטרכו להוסיף החל מ-40$ לכרטיס.

דמי כרטיס: תלוי במבצע, נכון לעכשיו בשני הכרטיסים אין תשלום בשנה הראשונה.

מחיקת נקודות: לאחר 3 שנים – ב"סקיי מקס" ב"פליי קארד" מה-1.1.2020 לא נמחקו נקודות כהערכה לתקופת הקורונה.

הטבות נוספות: ב"סקיי מקס" קיימת תכנית הפינוקים של MAX, ב"פליי קארד" תכנית ההטבות של דיינרס.

דחיית חיובי חו"ל לחיוב החודשי ללא ריבית: בכרטיס האשראי "סקיי מקס" ניתן לדחות חיובי חו"ל ללא ריבית, בעוד בכרטיס האשראי "פליי קארד" ניתן לדחות חיובי חו"ל ללא ריבית.

פלייקארד: צילום: יח״צפלייקארד: צילום: יח״צ

תתחדשו: איפה תקבלו כרטיס במתנה?

בחברת "פליי קארד" מבית אל על יצאו במבצע הצטרפות במסגרתו המצטרפים החדשים יקבלו כרטיס טיסה במתנה לאחד מהיעדים הבאים: פריז בודפשט, רומא, אתונה, מרסיי, יוהנסבורג, לונדון, פראג, מילאנו, וינה, ברלין, אמסטרדם, ציריך או לאחד מיעדי סאן דור שארם א-שייח ולרנקה.

האותיות הקטנות:

*כרטיס הטיסה במתנה, יוענק לאחר רכישות בסך מצטבר של 1,000 ש"ח עד ה-10.1.2023 ואת הכרטיס ניתן יהיה לכרטס עד ה-28.2.2023, לתוקף בין התאריכים 15.11.22-19.3.23. המבצע בתוקף למצטרפים חדשים עד ה-3.12.2022. לפרטים נוספים, היכנסו לאתר אל על. להזמנות

גם בחברת האשראי "סקיי מקס" יצאו במבצע הצטרפות דומה בימים אלו, במסגרתו 750 המצטרפים החדשים שמשתמשים בכרטיס ב-1000 ₪ ומעלה עד ה-27.12 מקבלים כרטיס טיסה במתנה, לכל יעד שיבחרו במסגרת קוד הקופון.

האותיות הקטנות

מזמינים כרטיס SKYMAX עד ה- 6.12.22

רוכשים בכרטיס ה- SKYMAX ב-1,000 ₪ עד 27.12.22

מקבלים הודעת סמס עם קוד קופון ולינק ייעודי להזמנת הטיסה (בשווי מוגבל). נכנסים לאתר ובוחרים כרטיס טיסה עד ה-10.1.23. להזמנות

יתרון נוסף ל"סקיי מקס" הוא שלא תצטרכו לחכות לשליחות הפיזית של הכרטיס, אלא ישנה הנפקה מידיית בדיגיטל, בדרך זו הלקוחות מקבלים את פרטי הכרטיס מיד בסיום ההזמנה ויכולים להתחיל להשתמש ולצבור נקודות לחופשה הבאה. אל תשכחו להשתמש בשיטת ה-Pay Back של מקס שתחזיר לכם כסף עבור קניות באתרים מובילים כמו: עלי אקספרס, איביי, אסוס, בוקינג, אייהרב, לאסט פרייס, סופרפארם אונליין, ועוד.

ל"פליי קארד" יתרון על צבירת נקודות גדולה יותר ברכישת מוצרים ושירותים כמו: קניות בשופרסל (גם באונליין), BE, תדלוק בסונול, ביטוח והשכרת רכב ומלונות. גם העמלה של הכרטיס היא מהנמוכות בשוק בעסקאות מט"ח (בכרטיס האשראי FLY CARD עמלה של 1.4% ובכרטיס PREMIUM עמלה של 1.2% בלבד).

עניין נוסף הוא המעמדות במועדון "הנוסע המתמיד", אשר אין ב"סקיי מקס". 20% מסך צבירת הנקודות השנתית ל חברי "פליי קארד", מומרים באופן אוטומטי עבור שידרוג או שימור מעמד, אשר להם הטבות שונות החל משדרוג מושב ועד לכבודה נוספת ללא עלות או כניסה לטרקלינים ברחבי העולם.

פליי קארד או סקיי מקס? באיזה תבחרו?

הכרטיסים עברו שדרוגים בשנים האחרונות וכיום ניתן להמיר באמצעותם נקודות ולהזמין לא רק טיסות, אלא גם מלונות בארץ ובחו"ל, בהתאם ליחס ההמרה. נדמה כי ההטבות השונות שהכרטיסים מציעים יחסכו ללקוחות כסף רב על טיסות וחופשות, אם כי ב"סקיי מקס" תשיגו יותר מהר כרטיס טיסה (בהתאם למחיר לאו-קוסט).

אז איך בוחרים? אם אתם טסים בדרך כלל באל על וחשובה לכם החברות במועדון הנוסע המתמיד, כמו גם ההעדפה לחברה ישראלית, כחול-לבן, עם שירות לקוחות בעברית וטיסות סדירות - פליי קארד הוא הכרטיס שלכם.

אך אם אתם תמיד מחפשים טיסות זולות ולא רוצים להיות תלויים חברת תעופה ספציפית – סקיי מקס הוא הכרטיס שאתם צריכים.

צילום: יח״צצילום: יח״צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פליי קארד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: