אא

בריטיש איירווייס מצטרפת לאמריקן איירליינס בטרמינל 8 המחודש בנמל JFK

שתי חברות התעופה השקיעו 400 מיליון דולר בטרמינל המשותף, המהווה את השלב הראשון בפיתוח המחודש של נמל התעופה במטרה להפוך אותו למוקד תעופה ברמה עולמית. בריטיש איירווייס תעבור מטרמינל 7 שייסגר לאחר 60 שנה

טרקלין סוהו החדש. צילום: בריטיש איירווייס טרקלין סוהו החדש. צילום: בריטיש איירווייס

החל מיום חמישי הקרוב, ה-1 בדצמבר 2022, אמריקן איירליינס ובריטיש איירווייס יקבלו את פני הנוסעים בטרמינל 8 המשופץ בנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי ​​בניו יורק.

הלקוחות ייהנו מחוויית נסיעות משופרת בטרמינל, בו הן השקיעו 400 מיליון דולר. הטרמינל המשופץ מסמן את השלמת השלב הראשון של הפיתוח מחדש של נמל התעופה, השואף להפוך למרכז תעופה ברמה עולמית.

בטקס החגיגי לציון המעבר של בריטיש איירווייס מטרמינל 7 לטרמינל 8, מושלת ניו יורק, קת'י הוכול, אמרה: "השלמת טרמינל 8 היא אבן הדרך האחרונה במאמצים ההיסטוריים שלנו לבנות JFK חדש לגמרי ראוי לניו יורק. אני מברכת את אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס ורשות הנמלים על הראשון מבין אבני הדרך הרבות שיבואו. נמשיך בשותפויות הקרובות שלנו בזמן שנהפוך את JFK לשער גלובלי מפואר, שיעזור לשמור על ניו יורק במרכז הבמה העולמית".

מנכ"ל אמריקן איירליינס, רוברט איזום, אמר: "אנו שמחים לקבל בברכה את שותפתנו העסקית הוותיקה, בריטיש איירווייס, כשהיא מצטרפת לטרמינל 8. כחלק מההשקעה שלנו להפוך את JFK לנמל תעופה עולמי מוביל, אנו נרגשים להציע ללקוחות שטח טרמינל מורחב, אזורי צ'ק-אין חדשים וטרקלינים אלגנטיים".

יו"ר ומנכ"ל בריטיש איירווייס, שון דויל, אמר: "הכרזנו על ההשקעה המשותפת שלנו בתחילת 2019. זה כבוד להגיע לאבן דרך משמעותית זו עם שותפתנו העסקית, אמריקן איירליינס. החל מה-1 בדצמבר הלקוחות והקולגות שלנו יוכלו ליהנות מכל ההטבות שיש לטרמינל 8 להציע”.

השיפורים התפעוליים של טרמינל 8, שהורחב ושופץ, כוללים 5 שערים למטוסים רחבים חדשים, 4 עמדות חניה רחבות חדשות, ומערכת מורחבת ומשודרגת לטיפול בכבודה, שתתמוך גם בטיסות טרנס-אטלנטיות נוספות.

לקוחות פרמיום של שתי חברות התעופה יתקבלו באזור צ'ק-אין חדש המספק שירות בסגנון אישי בחלל בלעדי. לאחר שעברו את האבטחה, 3 טרקלינים ייחודיים מצפים להם לפני הטיסה, וביניהם שני הטרקלינים החדשים - צ'לסי וסוהו - שעוצבו במאפיינים יוקרתיים.

ההתרחבות של טרמינל 8 היא מרכיב קריטי בתוכנית החזון של JFK, השואף להפוך לאחד מנמלי התעופה הבינלאומיים הטובים בעולם. בהמשך המהלך של בריטיש איירווייס טרמינל 8 יהפוך לבית לחברות ברית התעופה OneWorld. איבריה מתכננת לעבור לטרמינל 8 יחד עם בריטיש ב-1 בדצמבר, וג'פאן איירליינס JAL מצפה להעביר את פעילותה לטרמינל 8 במאי 2023.

כפי שפורסם בפספורטניוז, תחילת בנייתו של הטרמינל החדש (טרמינל 6), בשדה״ת ע״ש ג׳ון קנדי - JFK Airport בעלות של כ-4.2 מיליארד דולר, תחל כבר בתחילת השנה הבאה. הטרמינל החדש יכלול 10 שערים ויתחבר לטרמינל 5 של חברת JetBlue.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינסבריטיש איירווייסJFK

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: