אא

טסה גבוה: פרס יוקרתי לאזרבייג'ן איירליינס

חברת התעופה האזרית שתגדיל במרץ הקרוב את תדירות הטיסות לישראל וממנה ל-8 טיסות שבועיות, רשמה מספר זכיות מרשימות במסגרת טקס פרסי ענף התעופה הבינלאומי. נציג החברה בישראל, בני קורמייב: ''תעודת כבוד עבורנו''. בשיתוף מונה טורס

נאזים סמדוב עם המדליה. באדיבות אזרביג'אן איירליינס נאזים סמדוב עם המדליה. באדיבות אזרביג'אן איירליינס

אזרבייג'ן איירליינס (Azerbaijan Airlines) וחברת הלואו-קוסט בוטה-אירליינס (Buta Airlines) המופעלת על ידה, רשמו זה מכבר הישג מרשים עם זכייה בתואר ''חברת התעופה הטובה ביותר במרכז אסיה'' וכן כ-'''חברת הלואו-קוסט'' הטובה ביותר במרכז אסיה'', כך במסגרת טקס פרסי ענף התעופה העולמי (Skytrax) שהתקיים בחודש ספטמבר האחרון בלונדון.

בפירוט הסיבות שהובילו לזכייה של חברת התעופה בפרס, נמסר כי מדובר במכלול המאגד מנעד שירותים וחוויית אירוח לנוסעים ברמה בינלאומית, לצד היבטי בטיחות שונים. אלו מתווספים לדירוג 4 כוכבים שניתן לחברה על ידי חברת Skytrax שהתבסס על נתונים כספיים שהציגו איתנות פיננסית יחד עם איכות שירותי הקרקע הזוכה להערכה רבה בקרב קהל הלקוחות.  

עוד בטקס זכה נמל התעופה המקומי בבאקו ע''ש היידר אלייב (Heydar Aliyev) לדירוג הגבוה ביותר של 5 כוכבים וכן כאחד מנמלי התעופה הטובים ביותר במרכז אסיה.

אזרבייג'ן איירליינס המיוצגת בישראל על ידי מונה טורס מקבוצת ג'נסיס, מפעילה כיום 5 טיסות שבועיות לישראל וממנה לבאקו. לאור הצלחת הקו והביקושים הגבוהים הודיעה החברה לאחרונה על הגדלת תדירות הקו ל-8 טיסות שבועיות החל ממרץ 2023.

בני קורמייב, הנציג רשמי של אזרביג'אן איירליינס בישראל, המיוצגת על ידי חברת ''מונה טורס'' סיפר בשיחה עם ''פספורטניוז": "אני מברך ושמח מאוד על הזכייה של חברתנו בפרס היוקרתי. מדובר בתעודת כבוד עבור החברה שלנו שממשיכה לבסס את מעמדה בשוק התעופה הבינלאומי, כולל מגוון טיסות ליעדי המשך מבאקו".

מידע נוסף על אזרביג'אן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאזרבייג'ן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: