אא

"לכל ציבור סוכני הנסיעות בישראל מגיע פרס מפעל חיים"

כך אמר קובי קרני, נשיא התאחדות משרדי הנסיעות שקיבל אות מפעל חיים מהנהלת אל על באירוע שהחברה קיימה במרוקו לסוכני הנסיעות. מי עוד קיבלו הוקרה על פועלם רב השנים?

קרני, בן טל ורוזנברג. צילום: פספורטניוז קרני, בן טל ורוזנברג. צילום: פספורטניוז

באירוע הגאלה שערכה חברת אל על בכנס התאחדות סוכני הנסיעות בשבוע שעבר הוענקו פרסי מפעל חיים לבכירים ותיקים בענף: יעקב אמסלם, בעלי אמסלם טורס; בועז וקסמן, מנכ"ל אופיר טורס; עפר חודורוב, בעלי דיזינהאוז וטרי קסל, מנכ"ל דיזנהאוז BTC, אחישי גל, מנכ״ל איסתא וקובי קרני מנכ״ל סיגנל טורס ויו"ר התאחדות סוכני הנסיעות.

בועז וקסמן, בעלי אופיר טורס: "ש פה הנהלת אל על עם מרץ , מהיושב ראש עמיקם בן צבי, קני רוזנברג הבעלים, דינה בן טל וירום ודיש. התודה הגדולה ביותר מגיעה לעובדים שלי כי אני לבד לא שווה שום דבר, הם אלה שעושים את העבודה ואת המלאכה. אנחנו מאוד מצטערים שלא כל המשפחה פה כי זו חצי הפתעה, אבל אני שמח שבני האהוב, יוני נמצא איתנו ומייצג את כולם. חברת אל על החברה הלאומית היא החברה שאנחנו מעריצים, עובדים איתה ואנחנו מרגישים הרבה פעמים שגם אופיר טורס היא באיזו שהוא מקום הסוכנות הלאומית כי אנחנו מאוד מאוד כחול לבן. אנחנו יודעים שבענף הזה מגיע הרבה תודות במיוחד לנשים, המהוות את רוב הענף וגם לנשים הנמצאות בבית ועושות עבודה של 7/24 . אנחנו גם שמחים שמגזין "טיים" הכריז היום על הנשים באירן כנשות השנה וזה מה שמחבר אותי לעניין הזה ואנחנו צריכים לתמוך בנשים האלה. אנחנו סוכני הנסיעות הצד החזק של אל על.״ 

וקסמן. צילום: פספורטניוזוקסמן. צילום: פספורטניוז

קובי קרני, יו״ר סיגנל והתאחדות משרדי הנסיעות שזכה למחמאות לאורך כל הכנס מהמשתתפים ומחברת אל על, קיבל את פרס מפעל החיים בשם כל הענף ואמר: ״לכל ציבור הסוכנים מגיע פרס מפעל חיים על כל השנים שהיו נאמנים לאל על, ואני מקבל את הפרס בשמו של הציבור הזה ועובדי סיגנל יודעים כמה אני אוהב ומעריך אותם״.

קרני עם בן טל וודיש. צילום: פספורטניוזקרני עם בן טל וודיש. צילום: פספורטניוז

טרי קסל, מנכ"ל דיזנהאוז רמת השרון: "באל על יש עם מי לדבר. בעידן הטכנולוגי של היום חייבים לתמוך במי שתומך בנו. ההצהרה של אל על שתמשיך לשלם עמלה לסוכנים חייבת להביא לסוכנים לתת את כל התמיכה. האמירה של חברות תעופה שהם משלמים אפס עמלה היא בדיוק זה - לא משלמים כלום".

טרי קסל. צילום: פספורטניוזטרי קסל. צילום: פספורטניוז

אחישי גל, בעלי איסתא, שקיבל אות מפעל חיים לכל תשואות עשרות מעובדי איסתא הודה לדינה בן טל וירום ודיש והוסיף אף הוא על האחרון אמר גל: "הכרותך העמוקה עם הענף היכולת שלך לשלב את צרכי אל על וצרכי הסוכנים היא שעושה את ההבדל״. על דינה בן טל: ״תוך זמן קצר ייצבה את החברה ומובילה את החברה לגבהים חדשים, תודה, תודה, תודה לכל הנהלת אל על על תמיכתכם בענף בכלל ובתקופת הקורונה בכלל, אתם שותפי אמת״. על ערב הגטלה הוסיף גל: ״ומה נגיד על ערב ומושקע ומןקפד שכזה- אין מילים שאפו, לכם.״ לבעלים רוזנברג סיכם גל: ״יש לי רק דבר אחד לומר -בורכתם עם ההנהלה שיש לכם אתם בידיים טובות״. על עובדי איסתא אמר גל: ״צוות מיומן ומנצח של עובדים ויותר נכון עובדות. באיסתא רב גדול לנשים -בהנהלת החברה מעל 80% הן נשים. פרס מפעל החיים מוקדש ממני אליכם-הוא שייך לכם. הגאווה הגדולה שלי היא על איסתא, חברה המושתת על צניעות, נשמה ונתינה.״

אחישי גל. צילום:פספורטניוזאחישי גל. צילום:פספורטניוז

עפר חודרוב בעלי חברת דיזנהאוז BTC, הודה לעובדי דיזנהאוז והקדיש את להם את האות היוקרתי שזכה מהנהלת אל על. חודרוב הודה לדינה בן טל, ירום ודיש ועמית לוי מנהל מכירות ישראל של אל על וסיפר כיצד סגר מעגל כאשר החל את פעילותו כסוכן נסיעות בשנות ה-80, כאשר איחר לפגישה ראשונה עם מנהל סניף ישראל של אל על דאז בעת שהקים משרד נסיעות קטן בראשל״צ. 

חודרוב. צילום: פספורטניוזחודרוב. צילום: פספורטניוז

יעקב אמסלם, מנכ״ל ובעלי קבוצת אמסלם, הודה למאות עובדי אמסלם וסיפר כיצד הכל התחיל בעיר ילדותו, טבריה שם הקים לראשונה את חברת אמסלם טורס עם שני עובדים בלבד. אמסלם שהודה להנהלת אל על על שיתוף הפעולה רב השנים ועל הפרס היוקרתי לו זכה, הזכיר בנאומו את הוריו ואחיו אליעזר השותף בקבוצת אמסלם.

יעקב אמסלם. צילום שלומי בן יוסףיעקב אמסלם. צילום שלומי בן יוסף

אחישי גל עם בן טל ורוזנברג. צילום: שלומי יוסףאחישי גל עם בן טל ורוזנברג. צילום: שלומי יוסף

בועז וקסמן. צילום: שלומי יוסףבועז וקסמן. צילום: שלומי יוסף
עפר חודרוב. צילום: פספורטניוזעפר חודרוב. צילום: פספורטניוז
טרי קסל. צילום: פספורטניוזטרי קסל. צילום: פספורטניוז
יעקב אמסלם. צילום: פספורטניוזיעקב אמסלם. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יעקב אמסלםהתאחדות סוכני הנסיעותקובי קרניעפר חודרובאחישי גלבועז וקסמןטרי קסל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: