אא

חופשת סקי מהחלומות: בשורת הטבות לחובבי הסקי- והמחיר?

מתכננים חופשת סקי? חברת התעופה השווייצרית מקדמת את פני התיירים לרגל עונת הסקי. הבשורה: הטבות ומבצעים מיוחדים בטיסות לציריך בשילוב ציוד סקי ללא תוספת תשלום. בשיתוף SWISS

צילום: לשכת התיירות השווייצרית צילום: לשכת התיירות השווייצרית

החורף כבר כאן. הזדמנות נהדרת עבור חובבי הסקי שבינינו לארוז מזוודה, להצטייד בציוד הסקי שהספיק להעלות אבק משנה עברה ולשריין תאריכים לקראת חופשה קסומה שכולה על טהרת השלג הלבן והספורט החורפי שמצליח לעורר את כל החושים.

אחד היעדים שזוכים מדי שנה לביקושים גבוהים עבור חופשות סקי, בזכות אתרים מובחרים המציעים עשרות קילומטרים של מסלולים בשילוב אפרה סקי ואפשרויות לינה איכותיות, היא שווייץ, הניצבת באופן מסורתי בצמרת רשימת ההעדפות של תיירים מכל רחבי העולם.

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

חברת התעופהSWISS  נערכת מצידה בימים אלה על מנת להנגיש את חופשת הסקי עבור קהל התיירים מישראל, באמצעות שורה של הטבות ומבצעים לציבור הנוסעים.

אחת מהבולטות שבהן כוללת הטסת ציוד סקי ללא תוספת תשלום - החל ממגלשיים, מקלות, מגפיים, קסדות ועוד (תקף עבור ציוד לאדם הנכנס למזוודה במשקל של עד 23 קילוגרם במחלקת תיירים או עד 32 קילוגרם במחלקת עסקים).

צילום: לשכת התיירות השווייצריתצילום: לשכת התיירות השווייצרית

אלא שבכך לא מסתיימת ההשקעה של SWISS הדוגלת במעטפת מלאה של שירותים עבור חובבי הסקי על מנת להנגיש עבורם חופשה במיטבה. בין האמצעים הבולטים אותם מקדמת החברה בהקשר זה, ראוי למנות עדכונים שוטפים על תנאי השלג באתרי הסקי השונים ברחבי המדינה ואף מנוע חיפוש ייעודי שתפקידו לדייק את צרכי הנוסעים לטובת חיפוש אתר הסקי האופטימלי עבורם. 

צילום: SWISSצילום: SWISS

ומה לגבי המחיר?

בחברה מציגים מחירים מיוחדים עבור טיסות בקו תל-אביב – ציריך המותאמים לכל כיס. כך למשל, ניתן למצוא כרטיסים במחלקת תיירים ב-259 דולר לאדם (כולל מיסים) ברכישה דרך אתר האינטרנט של החברה או במחירים של החל מ-1350 דולר לאדם במחלקת עסקים וכן, טיסות המשך למגוון יעדים בארצות הברית (כמו ניו-יורק למשל) ב-615 דולר לאדם. 

למידע נוסף.

צילום: SWISSצילום: SWISS

מי מכם שמעוניין להתפנק במהלך השהות באוויר, יוכל ליהנות מטיסה ליעדים ארוכי טווח במחלקת העסקים של SWISS בה ניתן למצוא, בין היתר: סביבת עבודה אישית ומרווחת הכוללת מושב, הנשכב למיטה באורך 2 מטרים בלחיצת כפתור.

צילום: SWISSצילום: SWISS

עוד מציעים ב-SWISS תפריט קולינרי עשיר המציג מטעמים טריים מחומרי גלם מעולים המהווים כחלק מנפלאות המטבח השוויצרי. החל מספטמבר האחרון השיקו בחברת התעופה השוויצרית במסגרת  SWISS Taste of Switzerland מגוון מנות גורמה המיועדות לנוסעים במחלקת העסקים והראשונה הממריאים מציריך, עליהן אמונים השפים בעלי השם העולמי, לורן אפרון ומקסימליאן מולר, המחזיק במסעדה בעלת שני כוכבי מישלן בציריך. 

צילום: SWISSצילום: SWISS

בנוסף, מציעים ב-SWISS במסגרת מגוון השירותים עבור נוסעי מחלקת העסקים גם מערכת בידור רחבה הכוללת את מיטב הסרטים והסדרות, עמדות צ'ק-אין נפרדות המאפשרות תהליך צ'ק-אין מהיר ללא עיכובים, אינטרנט אלחוטי זמין לאורך כל שלבי הטיסה וכן שהות בלאונג' העסקי של החברה בציריך - כל זאת במחיר של 2510 דולר לאדם בטיסות מתל אביב עם המשך ליעדים בארצות הברית.

צילום: SWISSצילום: SWISS

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהSWISSסקישוויץשווייץ,

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: