אא

זליכה: ״אין לנו התנגדות עקרונית ללכת לבורסה״

יו"ר תו"ת, המאגדת בתוכה את נציגות עובדי ארקיע: ״מברכים ושמחים על התעניינות משקיעים בארקיע, אות כבוד והצלחת המאמצים להחזיר את החברה לרווחיות והובלה.״ על הכניסה לבורסה: ״כל עסקה חייבת להיבחן לגופה״. על המו״מ עם העובדים: "ניכר רצון טוב משני הצדדים לנסות להגיע להבנה״

ארקיע. צילום: Shutterstock ארקיע. צילום: Shutterstock

לאחר ההודעה על חתימת מזכר ההבנות של ארקיע עם חברת טכנופלס ונצ'רס, כדי להיכנס לשלד הבורסאי של החברה, נציגות עובדי ארקיע המחזיקה בכ-30% ממניות החברה, צריכה כעת לתת אור ירוק לעסקה בלי קשר למו"מ בין ארקיע לטכנופלס. עפ"י ההסכם לעובדי החברה יש זכות וטו לעסקאות מסוג זה.

פרופ' ירון זליכה, יו"ר תו"ת, המאגדת בתוכה את נציגות העובדים, אמר בנושא לפספורטניוז: "לתו"ת יש זכות וטו על עסקאות מיזוג, רכישה, הנפקה וכו'. אנחנו ננצל את כוחנו רק לטובת ארקיע, בעלי מניותיה ועובדיה. אין לנו התנגדות עקרונית ללכת לבורסה, אך כל עסקה חייבת להבחן לגופה. אנחנו מברכים ושמחים על התעניינות משקיעים בארקיע, אות כבוד והצלחת המאמצים להחזיר את החברה לרווחיות והובלה בענף התעופה".

עוד הוסיף פרופ' זליכה: "ת"ות וגם קבוצת נקש טרם סיימו לבדוק את העסקה. נבדוק בנפש חפצה כפי שחובותינו, אך טרם הספקנו". לצד זה נמשך המו"מ בין תו"ת להנהלת ארקיע ובעלי הבית משפחת נקש כדי להסכמות בין הצדדים על ההתנהלות השוטפת, ולאחר שהמו"מ בין הצדדים הגיע אף לבית משפט, יש כעת ניסיון כדי להגיע להבנות. אחת המחלוקות, היא בכמה אחוזים ידוללו העובדים מה-30% בהם הם מחזיקים לאור העובדה שהבעלים, משפחת נקש, רוצים לקבל אחוזים נוספים על ההשקעה שלהם בחברה.

זליכה הוסיף ואמר על המו"מ: "ניכר רצון טוב משני הצדדים לנסות להגיע להבנה. אנחנו נחושים לשלב ידיים לטובת ארקיע, בעלת מניותיה עובדיה". כפי שפורסם אתמול בפספורטניוז, הנהלת ארקיע והטייסים חתמו על הסכם לשלוש שנים, שיקנה שקט תעשייתי חשוב לחברת התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעתו״תזליכה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: