אא

אייר אינדיה עושה היסטוריה: השיקה את הקו הטיסות הישיר הראשון שלה אי פעם בין מומבאי לסן פרנסיסקו

קו הטיסות ההיסטורי יפעל שלוש פעמים בשבוע, כאשר במקביל חברת התעופה הלאומית של הודו מגדילה את התדירות בין הודו-ארה"ב ל-40 טיסות ישירות בשבוע

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

אייר אינדיה, חברת התעופה הלאומית של הודו, החברה בברית חברות התעופה היוקרתית-Star Alliance, מרחיבה את פעילותה בארצות הברית והשיקה לראשונה אי פעם קו טיסות ישיר בין מומבאי לסן פרנסיסקו.

ישיר ממובאי לס. פרנסיסקו. צילום: shutterstockישיר ממובאי לס. פרנסיסקו. צילום: shutterstock
הקו החדש החל לפעול כבר ביום חמישי האחרון ומצטרף לקו היסטורי נוסף שהחל לפעול החודש (דצמבר) בין בנגלור שבהודו לסן פרנסיסקו. 
באייר אינדיה מציינים כי החברה ממשיכה לפתח את מומבאי כמרכז בינלאומי חשוב ועל פי הערכות השקת הקו מומבאי-סן פרנסיסקו תוביל אחריה פתיחת קוים נוספים ממובאי:  לניו יורק סיטי (JFK), פרנקפורט, ופריז. 
הטיסה תפעל שלוש פעמים בשבוע בימי שלישי, חמישי ושבת במטוס בואינג 777-200LR חדש של החברה ההודית.  לאחר השקת הקו החדש, מספר התדירות בקו הודו-ארה"ב של אייר אינדיה יגדל ל-40 טיסות ישירות בשבוע. אייר אינדיה מפעילה כעיום טיסות ישירות ממומבאי לניוארק, מדלהי לניו יורק, ניוארק, וושינגטון די.סי., סן פרנסיסקו ושיקגו, ומבנגלורו לסן פרנסיסקו.מומבאי תהיה העיר ההודית השלישית אחרי דלהי ובנגלורו שלה טיסה ישירה לסן פרנסיסקו. הטיסה הראשונה AI 179 ממומבאי לסן פרנסיסקו יצאה ממומבאי ביום חמישי האחרון, בשעה 14:30 כדי להגיע לסן פרנסיסקו בשעה 17:00 (שעון מקומי) באותו היום.  הטיסה הראשונה התנהלה באירוע השקה מפואר שכלל טקס הדלקת ואחריו טקס גזירת הסרט המסורתי ומסירת כרטיס העלייה למטוס לנוסע הראשון שעשה צ'ק-אין.  בשער העלייה למטוס של נמל התעופה הבינלאומי Chhatrapati Shivaji Maharaj, של מומבאי נכח קמפבל וילסון, מנכ"ל אייר אינדיה; בנוכחות בכירים נוספים מהחברה ושר התעופה האזרחית של הודו.
מומבאי. צילום: Shutterstockמומבאי. צילום: Shutterstock

השר ההודי אמר בטקס ההשקה החגיגי: "זהו יום היסטורי עבור הודו ואייר אינדיה. מגזר התעופה האזרחית בהודו הוא על סף השינוי, והודו היא שוק התעופה האזרחית השלישית בגודלה בעולם עם צמיחה של 10.6% בעשר השנים האחרונות.שר התעופה המשיך ואמר: ״אייר אינדיה שיחקה תפקיד משמעותי בתחום של הסקטור שינוי בעבר ותמשיך לתרום לצמיחת התעשייה,  התרבות והחזון של הודו ותיקח את התעופה האזרחית ההודית לגבהים חדשים יותר.״ כפי שפורסם השבוע שבפספורטניוז, גם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי אמר השבוע על התעופה בהודו כי: "הודו הפכה לשוק התעופה השלישי בגודלו בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הודואייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: