אא

איתיחאד איירווייס מכפילה את טיסותיה לניו יורק: תפעיל 28 טיסות שבועיות בין ארה״ב לאבו דאבי

החל מאפריל 2023, חברת התעופה עטורת הפרסים, מגדילה את תדירות הטיסות בקו אבו דאבי-ניו יורק JFK לפעמיים ביום. תציע 28 טיסות שבועיות בקיץ הקרוב לארה"ב והיעדים?

מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל

Etihad Airways איתיחאד איירוויס, מכפילה את תדירויות הטיסה בין אבו דאבי לניו יורק.

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, תציע טיסה דו-יומית (Double Daily), בקו הפופולרי שלה אל ומ-ניו יורק.

קו הטיסות הנוסף יחל לפעול החל מה-24 באפריל 2023, כאשר איתיחאד תטוס פעמיים ביום, שבעה ימים בשבוע, בקו אבו דאבי - ניו יורק, ותספק בסך הכל 14 טיסות שבועיות ישירות לנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי ​​(JFK).

צילום: נטע גפניצילום: נטע גפני

הטיסות יופעלו גם עם מטוסי איירבוס A350 וגם במטוסי בואינג 787-9 דרימליינר, שניים מהיעילים בעולם, עם פחות שריפת דלק ופליטת CO2 משמעותית ממטוסי הדור הקודם.

 מרטין דרו, סגן נשיא בכיר למכירות ומטענים גלובליים, Etihad Airways, אמר: "Etihad מגיבה לדרישת הלקוחות לתדירוית מוגברות לניו יורק ולמוניטין הידוע שלנו של חווית לקוח באיכות גבוהה. הגדלת מספר הטיסות שלנו לניו יורק מעניקה לנוסעים שלנו אפשרויות גדולות עוד יותר על פני יעדי עסקים ופנאי מפתח ברשת הגלובלית המתרחבת שלנו.״ דרו הוסיף: "הנוסעים שלנו לארה"ב יכולים להשתמש במתקן הבידוק המוקדם בארה"ב שלנו, המתקן היחיד להגנה על המכס והגבולות של ארה"ב במזרח התיכון. זה מאפשר לנוסעים הנוסעים לארה"ב לעבד את כל בדיקות ההגירה, המכס והחקלאות באבו דאבי לפני שהם עולים לטיסה ולהימנע מתורי הגירה בהגעה לארה"ב". לקוחות הנוסעים לארה"ב יזכו לאחר השקת הקים החדשים לגישה לחיבורים מעבר לניו יורק, אל ומ-47 יעדים ברחבי אמריקה, עם חברת התעופה השותפה בקוד שייר של Etihad

JetBlue עם 14 טיסות בשבוע לניו יורק-JFK, וטיסות יומיות לשיקגו ולוושינגטון, איתיחאד תציע סה"כ 28 טיסות שבועיות בקיץ הקרוב בין אבו דאבי לארה"ב.

כפי שפורסם בפספורטניוז, איתיחאד איירווייס, הודיעה כי היא מחזירה מחדש 4 ממטוסי A380 שלה לפעילות בלוח טיסות קיץ 2023. המהלך בא בעקבות עלייה משמעותית בביקוש לטיסות ומשוב של לקוחות החברה להחזרת המטוס הענק לפעילות.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאביאתיחאד איירווייסאיתיחאד איירווייזאיתיחאד איירוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: