אא

ישראייר: קליטת איירבוס 6 ומכירת מטוסי ATR יסייעו להתמודד עם הפגיעה בקו לאילת

חברת התעופה והתיירות, המקדמת במקביל קליטת מטוס איירבוס שביעי: "המהלך יקדם את ישראיייר לקראת יעד אסטרטגי שהציבה לעצמה"

מטוס ישראייר בשדה התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ זילברמן מטוס ישראייר בשדה התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ זילברמן

ישראייר מעריכה כי קליטת מטוס האיירבוס השישי שלה ובמקביל, מכירת שני מטוסי ה-ATR שלה, יסייעו לה מאוד להתמודד עם הפגיעה בקו הטיסות לאילת.

החברה מציינת כי, "זה מקדם את ישראייר לקראת יעד אסטרטגי שהציבה לעצמה כחלק מהתמודדות של החברה עם הפגיעה בקו האווירי שלה לאילת, כך שצי המטוסים של החברה יהיה אחיד ובנוי אך ורק ממטוסי איירבוס".

עוד מציינים בהקשר לכך, "זה עשוי לתרום ליעילות תפעול צי המטוסים של ישראייר, כך בין היתר, כלל חלקי החילוף יהיו לטובת סוג מטוס אחד וכלל טייסי ישראייר יתפעלו אך ורק מטוסי איירבוס. (לאחר הסבת טייסי ה-TR72-500 למטוסי האיירבוס A-320".

החברה מציינת עוד בהמשך לפרסום בפספורטניוז, כי היא ממשיכה לקדם קליטת מטוס איירבוס שביעי לצי המטוסים, כאשר המטרה להשלים את עדכון צי המטוסים של ישראייר, שיורכב אך ורק ממטוסי איירבוס עד לרבעון השני לשנת 2023 , שהינה תקופה המאופיינת עם ביקושים גבוהים למוצרי החברה".

עוד מוסיפים בישראייר כי אם תושלם מכירת מטוסי ה-ATR72 טרם קליטת מטוס האיירבוס השביעי, "אזי בהתאם לביקושים למוצרי החברה, זו תתקשר בהסכמי חכירה רטובה (הסכמים קצרי טווח) לקליטת מטוסים נוספים לצי המטוסים, וזאת כחלק מהשגרה התפעולית של ישראייר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירשדה התעופה רמוןאילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: