אא

אל על לבורסה: נחתם הסכם לרכישת מטוס בואינג מספר 17

בדיווח לבורסה לניירות ערך בתל אביב מדווחת אל על כי חתמה על הסכם עם יצרנית המטוסים בואינג על מסמכים סופיים לרכישת מטוס הדרימליינר החדש שלה

צילום: יחצ אל על צילום: יחצ אל על

אל על מדווחת היום (א') לבורסה לניירות ערך בתל אביב על התקדמות ברכישת מטוס הבואינג ה-17 שלה -  מטוס חדש מדגם בואינג 787-9.

"בהמשך לדיווח מיידי של החברה מיום 18 בדצמבר 2022 (מספר אסמכתא: 2022-01-151849), החברה מתכבדת להודיע כי ביום 22 בדצמבר 2022, חתמה עם יצרנית המטוסים, חברת בואינג, על מסמכים סופיים לרכישת המטוס ה-17", כך אל על לבורסה. 

עוד ציינה בדיווח שלה לבורסה לניירות ערך, "עם החתימה על הסכם הרכישה, הסכם הדחייה של המטוס ה-16 (כמפורט בדיווח הקודם), נכנס לתוקף".

באחרונה אמרה בנושא רכישת המטוס דינה בן-טל גננסיה, מנכ״לית אל על: ״רכישת הדרימליינר ה-17 ועיבוי צי החברה במטוסים חדשים, מהווה אבן דרך נוספת ומשמעותית בתהליך צמיחתה והתחדשותה של אל על. כחלק מאסטרטגיית החברה, אשר שמה את הלקוח במרכז, אנו משקיעים מאות מליונים עבור שיפור השירות והמוצר ומביאים ללקוחותינו את חוד החנית העולמי של המטוסים. אל על ובואינג צועדות יד ביד שנים רבות ואני מברכת של המשך שיתוף הפעולה עם חברת בואינג. אני רוצה להודות לדירקטוריון החברה על התמיכה וההכוונה. אנו נמשיך להגדיל את כושר הייצור שלנו, כדי לעמוד בביקוש ולהמשיך להעניק ללקוחותינו את השירות והמוצר מהטובים והבטוחים ביותר בעולם״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: