אא

אמירייטס זכתה בציון ביקורת בטיחות מושלם של IATA

"בטיחות היא אחד מערכי הליבה שלנו, ומאז היום הראשון השקענו ללא הרף כדי להבטיח שהפעילות שלנו עומדת בתקני הבטיחות המחמירים ביותר", אמר טים קלארק, נשיא אמירייטס, והוסיף כי השלמת הביקורת עם אפס ממצאים היא "הישג ראוי לציון"

A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock

אמירייטס הודיעה שהיא השיגה ציון מושלם בביקורת האחרונה של ארגון התעופה הבינלאומי IATA, "הישג נדיר בתעשייה בהתחשב במורכבות הפעילות של חברות התעופה".

ביקורת הבטיחות התפעולית של IATA , IOSA, מכסה למעלה מ-1,000 סטנדרטים ותקנים מומלצים ומתבצעת במשך 5 ימים, וקובעת עד כמה מערכת הניהול התפעולי של חברת תעופה תואמת את התקנים והנהלים המומלצים. כדי שחברת תעופה תשמור על חברותה ב-IATA, עליה לעבור את הביקורת ולעמוד בתקן המחייב.

"בטיחות היא אחד מערכי הליבה שלנו, ומאז היום הראשון השקענו ללא הרף כדי להבטיח שהפעילות שלנו עומדת בתקני הבטיחות המחמירים ביותר", אמר טים קלארק, נשיא אמירייטס, והוסיף כי השלמת הביקורת עם אפס ממצאים היא "הישג ראוי לציון, במיוחד נוכח המערכת התפעולית המהירה שלנו לאחר המגפה והאופי הגלובלי של רשת הפעילות שלנו".

"נמשיך לעבוד קשה ולתרום להבטחת תעשיית תעופה בטוחה ובת קיימא", סיכם קלארק.

ראוי לציין כי אמירייטס, המפעילה צי של מטוסי איירבוס A380 ובואינג 777 בלבד, לא עברה תאונה קטלנית בהיסטוריה של 37 שנה. עם זאת, היא נאלצה להשבית מטוס בואינג 777 בעקבות תאונה באוגוסט 2016, כאשר המטוס פגע במסלול כאשר גלגלי הנחיתה שלו עדיין סגורים, והפיצוץ שנגרם הביא למותו של כבאי בנמל התעופה של דובאי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסIATAA380777

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: