אא

ושוב איתכם: האינאן אירליינס מחדשת את הקו לבייג'ינג

לאחר שלוש שנים, הודיעה חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין על החזרת קו הטיסות בין תל-אביב לבייג'ינג החל מ-15 בפברואר. יונתן בנטל, סמנכ"ל האינאן איירליינס בישראל: "מצפים בהתרגשות לחזרתם של הנוסעים הישראלים לסין".

היינאן איירליינס. צילום: יחצ היינאן איירליינס. צילום: יחצ

לאחר ששבה לפני כחודשיים לפעילות בישראל ועל רקע הסרת מגבלות הקורונה בסין, חברת התעופה הסינית האינאן אירליינס (Hainan Airlines) הודיעה הבוקר (ראשון) כי תחזור להפעיל את קו הטיסות הישירות שלה בין לבייג'ינג. על פי הודעת החברה, הטיסות תצאנה פעמיים בשבוע בימי ראשון ורביעי החל מה- 15.2 במטוסי דרימליינר ואיירבאס חדישים.

האינאן איירלינס הינה החברה הרביעית בגודלה בסין, אשר כזכור נכנסה לישראל בסערה בשנת 2016, אך השהתה לחלוטין את פעילותה בארץ בפברואר 2020 לאחר התפרצות משבר הקורונה העולמי. כעת, עם שובו של הקו לבייג׳ינג, לצד הקווים אותם היא כבר מפעילה מישראל לשנזן ושנחאי, הסינים חוזרים ובגדול עם שלושה קווים ישירים לשלושה יעדים שונים בסין ועשרות יעדי המשך במזרח הרחוק ומחוצה לו.

הכרזת החברה בדבר הקו הישיר בין תל-אביב לבייג׳ינג באה ימים ספורים לאחר שסין הסירה את מגבלות הקורונה האחרונות ובכללן את מגבלות הכניסה לסין שהיו נהוגות בשלוש השנים האחרונות. כיום נדרשים הנוסעים לסין בבדיקת PCR שלילית עד 48 שעות לפני שעת ההמראה ובמילוי הצהרת בריאות בלבד, בעוד הנכנסים לסין אינם נדרשים עוד לבידוד.

הטיסה הראשונה לבייג׳ינג תצא לדרך שלושה חודשים בלבד לאחר שהחברה השיקה מחדש את הקו לשנזן (פעם בשבוע בימי שלישי), וחודשיים אחרי השקת הקו לשנחאי (פעם בשבוע בימי חמישי). קצב פתיחת הקוים המסחרר מאפיין את החברה הסינית ונראה כי הביקושים בסין לטיסות לישראל צפויים לחזור לרמות טרום קורונה מוקדם מהצפוי. 

מנכ״ל האינאן אירליינס ישראל אנדי וויי מסר: ״אנו נרגשים מאוד להכריז על פתיחת הקו החשוב ביותר שלנו לסין - תל אביב-בייג’ינג. השוק הישראלי עלה על כל הציפיות שלנו בימים שלפני הקורונה ואנו משוכנעים שפתיחת הקו לבייג׳ינג לצד הסרת מגבלות הקורונה בסין תשיב את התיירים ואנשי העסקים הסינים לישראל, ואת הישראלים לסין. אנו ערוכים לספק לנוסעים את השרות הטוב ביותר ומצפים לטיסתנו הראשונה לבייג׳ינג, בירתה של סין, ב- 15.2. אנו מקווים להגביר את תדירות הטיסות לשנזן ושנחאי בקרוב בכדי לעמוד בביקושים הצפויים, ומצפים לשוב סוף סוף לפעילות בהיקפי טרום קורונה ולהנגיש לנוסע הישראלי את סין כולה עם טיסות ההמשך שלנו.״

יונתן בנטל, סמנכ״ל האינאן אירליינס ישראל: ״השבת הטיסות הישירות לבייג׳ינג מסמלת יותר מכל את החזרה של סין לשגרה אחרי שלוש שנים קשות. מדובר בקו החשוב והחזק יותר שלנו והוא מצטרף לקוים לשנזן ושנחאי שהחזרנו לפעילות בחודשים האחרונים. הקצב מסחרר ואנו משוכנעים שהביקושים יטפסו במהרה לרמות טרום קורונה הן מהצד הסיני והן בשוק הישראלי. אנו מנגישים את סין כולה לנוסע הישראלי עם טיסות ההמשך שלנו ומצפים בהתרגשות לחזרתם של הנוסעים הישראלים לסין".

צילום: Shutterstock. Beijingצילום: Shutterstock. Beijing

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופההאיינאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: