אא

 מועדון ההטבות החברתי "ביחד בשבילך" משיק: "ביחד בשבילך SKY"

מסלול התעופה החדש לחברי מועדון "ביחד בשבילך" של ההסתדרות, מבוסס על תכנית SKYMAX של Max. יאפשר מימוש נקודות שצברו בקניות במועדון ומחוצה לו והמרתן לחופשות בארץ ובחו"ל

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

"ביחד בשבילך", מועדון ההטבות החברתי מבית ההסתדרות, משיק את מסלול התעופה "ביחד בשבילך SKY" בשיתוף חברת Max. במסגרת המסלול יוכלו חברי המועדון לצבור נקודות תעופה ונופש בכל קנייה בכרטיס האשראי ולממש אותן בחופשה הבאה. מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל, המושק במועדון הטבות.

מסלול התעופה החדש לחברי מועדון "ביחד בשבילך" של ההסתדרות, מבוסס על תוכנית SKYMAX של Max, ויאפשר ללקוחות שברשותם כרטיס אשראי של המועדון, לממש נקודות שצברו בקניות במועדון ומחוצה לו ולהמיר אותן לחופשות בארץ ובחו"ל בכל חברות התעופה (כולל חברות Low-cost).

חברי המועדון יוכלו לבחור להצטרף למסלול התעופה במסגרת כרטיס האשראי הקיים ברשותם וללא כל עלות בשנה הראשונה. החל מהשנייה השנייה, העלות תהיה 9.90 שקל לחודש בלבד. החברים ייהנו מיחס המרה תחרותי של נקודה אחת על כל 240 שקל. כמו כן, יזכו החברים לביטוח נסיעות לחו"ל בחינם עד 10 ימים בשנה, 50% הנחה על עמלת המרת מט"ח וצבירת מיילים ונקודות בחברות הרלוונטיות, בנוסף לצבירת נקודות SKYMAX בכרטיס.

נמסר כי מחירי כרטיסי הטיסה והנופשים שיוצגו ללקוחות במסלול "ביחד בשבילך SKY" יהיו המחירים הסופיים, "ללא אותיות קטנות", ויכללו מסי נמל ודלק, עמלות וללא תוספות כלשהן.

עוד נמסר כי בנוסף, 10,000 המצטרפים הראשונים ב-3 החודשים הראשונים מיום ההשקה, יזכו להטבה מיוחדת - יחס המרה כפול של 1:120.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד:  "מועדון ביחד בשבילך מוכיח שוב לחברי וחברות ההסתדרות שהוא המועדון המוביל בישראל. הפעם מביא המועדון בשורה וערך מוסף אמיתי בתחום התעופה והנופש, שמהווים נדבך משמעותי במלחמה של ההסתדרות וחבריה ביוקר המחייה. אני מאמין ובטוח שבזכות מועדון ביחד בשבילך, חברי וחברות ההסתדרות כמו גם גמלאים וגמלאיות יחסכו כסף רב ויחוו חוויות יוצאות דופן".

מנכ"ל ביחד בשבילך, איל קרוליצקי: "מיום הקמת ביחד בשבילך, אנו במועדון מחויבים לחדש ולהגדיל את סל ההטבות לחברי וחברות ההסתדרות. אנחנו מאמינים שלא מספיק להיות רק המועדון הגדול בישראל, אלא חשוב להביא ללקוחות חידושים בתחומים שהם לא חלמו עליהם. "ביחד בשבילך "SKY הינו מסלול ייחודי שלא קיים במועדונים אחרים והוא מעניק מגוון הטבות רחב יותר לעומת מסלולי תעופה מתחרים. הבשורה הגדולה היא שלא נדרש להוציא כרטיס אשראי נוסף כדי להנות מהמסלול החדש, והאפשרות לטוס בכל חברות התעופה ללא מגבלה כלשהי. כרטיס האשראי של ביחד בשבילך הוא לא עוד כרטיס אשראי בארנק".

מנכ"ל חברת Max, רון פאינרו: "שיתוף הפעולה הפורה של Max וההסתדרות, המבוסס על מערכת היחסים המצוינת וארוכת השנים, ממשיך להוכיח את עצמו ולהביא לשוק חדשנות פורצת דרך. "ביחד בשבילך "SKY, שנולד בעקבות הצלחת כרטיס SKYMAX, מציע לחברי ההסתדרות כרטיס אשראי בתנאים והטבות יחידים מסוגם בעולמות מועדוני הצרכנות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ההסתדרות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: