אא

ג׳ימי זוהר: ״ענף המלונאות עדיין בהלם, אף אחד לא ביקש מניסנקורן להתפטר״

לאחר ששר התיירות הורה לנשיא התאחדות המלונות את הדרך החוצה, מ"מ נשיא ההתאחדות אומר לפספורטניוז על שתיקת המלונאים בנושא: "נתנו לו גיבוי"

ניסנקורן. צילום כפיר סיוון ניסנקורן. צילום כפיר סיוון

אבי ניסנקורן התפטר אתמול (שני), כצפוי מתפקיד נשיא התאחדות המלונות, זאת לאחר ששר התיירות חיים כץ הודיע  כי אין לי כוונה לשתף עימו פעולה והודיע לראשי הענף כי לא יסכים לעבוד עימו.

ראשי ענף המלונאות אומנם אמרו לניסנקורן ביום ראשון האחרון ושיחות סגורות שיעמדו מאחוריו בכל החלטה שיקבל, אולם אף אחד מהם לא הסכים להתייחס באופן פומבי לדרישת שר התיירות כץ ולצאת נגד המהלך.

במכתב התודה לניסנקורן שהוציא אתמול ג'ימי זוהר, מו"מ נשיא התאחדות המלונות ויו"ר מועצת התאחדות המלונות בשם המלונאים, לא הייתה שום התייחסות לדרישת השר כץ-התעלמות מוחלטת.

כזכור, זוהר כתב לניסנקורן בין השאר: "קבלנו בצער רב את החלטתך לסיים את תפקידך כנשיא ההתאחדות.  בנסיבות שנוצרו, הבהרנו לך כי נתמוך בכל החלטה שתקבל. אנו מבקשים להצדיע ליושרה, למחויבות העמוקה ולאצילות שהנך  מפגין בהחלטה לא קלה שכזו. אלה רגעים לא פשוטים עבורנו".

זוהר, נציג בעלים של מספר מלונות עצמאיים בתל אביב, יזם ויועץ בתחום המלונאות, כיצד במכתב אין כל התייחסות לדרישת השר, איך לא נתתם לניסנקורן תמיכה פומבית?

"הענף עדיין בהלם, לא קבלנו כל כך מהר את ההתפטרות. אף אחד לא ביקש מאבי להתפטר. נתנו לו גיבוי. זה לא עסק פרטי, ויש לנו אחריות".

אבל אף אחד לא שמע אתכם?

"הוא קיבל החלטה מהירה להתפטר. ביקשתי ממנו אישית לחשוב על זה".

זוהר שכעת אמור לשמש כמו"מ כנשיא בפועל עד שבהתאחדות ימנו נשיא במקום ניסנקורן, הוסיף ואמר: ״אנחנו צריכים לשבת לחשוב על הכל, מה הולכים לעשות. יש המון אתגרים ודברים לעשות. אני בינתיים משמש כמו"מ, עד שנקבל את ההחלטה הנכונה".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונותאבי ניסנקורן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: