אא

הסטארט-אפ הישראלי Rapid ו-IATA משתפות פעולה

השתיים הודיעו על השקת ה- API Hub שיציע מערכת אקוסיסטם עבור כל תעשיית התעופה לשיתוף בחופשיות ובפתיחות של ממשקי API ונתונים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

Rapid (לשעבר RapidAPI), ספקית ה-API Hub הגדולה בעולם ומאפשרת למיליוני מפתחים ועסקים לאתר, להתחבר ולנהל אלפי כלי API, הודיעה בשבוע האחרון על השקת ה- API Hub בשיתוף איגוד התחבורה האווירית IATA – שיציע מערכת אקוסיסטם עבור כל תעשיית התעופה לשיתוף בחופשיות ובפתיחות של ממשקי API ונתונים.

IATA, איגוד התחבורה האווירית הגדול בעולם, שכ-290 חבריה מהווים 83% מסך תעשיית התעבורה האווירית, מהווה הכלי העיקרי לשיתוף פעולה בין חברות תעופה בקידום שירותי אוויר בטוחים, אמינים, מאובטחים וחסכוניים לטובת צרכני העולם. ה-API Hub החדש של IATA, המופעל על ידי Rapid, מתבסס על הפעילות של IATA ומספק פלטפורמה שתאפשר לחברות תעופה גלובליות להתחבר בקלות לעולם המודרני על ידי הפעלת השימוש בממשקי API לשיפור כל שלב במסע של הנוסע.

״ההבנה שלנו לגבי הבעיות העומדות בפני תעשיית התעופה, בשילוב עם המומחיות של Rapid בממשקי API ובאקוסיסטם של המפתחים, יצרה פלטפורמה שתעזור לתעשייה ליצור חדשנות במטרה לספק חווית לקוח נוחה לשימוש", אמר מוחמד אלבקרי, סגן נשיא, שירותי הסדר פיננסי והפצה ב-IATA. "ממשקי API נמצאים בשימוש נרחב בתעשיית הנסיעות, החל ממתן הצעות ללקוחות דרך מעקב אחר מזוודות ועד להודעות של סטטוס טיסה. הערך האמיתי של שותפות זו נובע מהיכולת לגלות ולשתף בהצלחה ממשקי API, להקל על קישוריות ולסייע בבניית מערכות יחסים מהימנות בין ספקי API וצרכני API כך שיוכלו להביא במהירות וביעילות שחקנים ויישומים חדשים לשוק". 

"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם IATA כדי לספק מקום אחד וראשון מסוגו בו מפתחים יכולים לגלות ולהתחבר לממשקי API מכל תעשיית התעופה. שותפות זו תעצים מפתחים מאיגוד IATA, חברות תעופה וסטארטאפים חדשים בתחום הנסיעות ליצור חוויות דיגיטליות חדשות המשפרות ומייעלות את חווית הנסיעה. גישה לנתוני חברות תעופה ול-API באמצעות פלטפורמה יעילה ומאוחדת תאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית והחדשנות בכל תעשיית הנסיעות והתעופה", אמר אידו ג׳ינו, מנכ"ל ומייסד Rapid.

אידו גינו, מייסד ומנכל RAPID. צילום- Damian Marhefka אידו גינו, מייסד ומנכל RAPID. צילום- Damian Marhefka

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IATA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: