אא

מארגני תיירות נכנסת: "הפרדה מגדרית באתרי התיירות עלולה לפגוע בתיירות לישראל"

על רקע הכוונה לקדם הצעת חוק להפרדת נשים-גברים באתרי תיירות: "אם הייתם יודעים שביוון לא תוכלו ללכת כמשפחה לים, או שבמוזיאון הלובר הנהיגו שעות נפרדות לגברים ונשים, עדיין הייתם מגיעים?"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

בעקבות הפרסום על כוונתו של ח"כ משה גפני ("יהדות התורה") לקדם הצעת חוק להסדרת שעות רחצה נפרדות לגברים ולנשים במעיינות בשמורות טבע ובאתרי טבע נוספים, בלשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל מזהירים מהמהלך. 

"אם הייתם יודעים שביוון לא תוכלו ללכת כמשפחה לים, או שבמוזיאון הלובר הנהיגו שעות נפרדות לגברים ונשים, עדיין הייתם מגיעים? הפרדה מגדרית עלולה לפגוע בתדמית של ישראל כיעד תיירותי וכמדינה פלורליסטית", ציינה הלשכה בפוסט בפייסבוק. 

עוד ציינה כי "הפרדה מגדרית עלולה לפגוע במארגני תיירות שלא יוכלו להסתגל למצב שבו חצי קבוצה נשארת באוטובוס ויוותרו על ביקור באתר. ישראל נחשבת בעולם כיעד חופשי ופלורליסטי. תפיסה זו היא נכס אסטרטגי ותורמת רבות להבאת תיירות מכל הסוגים ארצה, לישראל, כשומרת המקומות הקדושים, גם האחריות להימנע מאפליה על בסיס גזע, מין ודת".

בלשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל מדגישים כי "תיירים מהווים כ-30% מהכניסות לאתרים".

נזכיר כי זו איננה החרב היחידה המונפת מעל ראשה של התיירות הנכנסת לישראל. בלשכת מארגני התיירות הנכנסת מביעים חשש, זעם ודאגה גם מכוונת משרד האוצר להטיל מע"מ על התיירות הנכנסת לישראל במסגרת חוק ההסדרים לתקציב 2023.

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, שזעק באחרונה נגד הכוונה, כתב לחברי הלשכה כי "הטלת מע"מ על ענף יצוא (השישי בגודלו) היא חסרת תקדים ולהערכת רבים הנזק גדול יותר מהתועלת".

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: