אא

הדרמה ברש"ת נמשכת: היו"ר גרשון מתכוון לזמן את המנכ"ל טופולנסקי לשימוע לפני פיטורין

מועצת הרשות התכנסה אמש (ד') לישיבה ארוכה בה דנו בנעשה סביב מנכ"ל רשות שדות התעופה. גורם בכיר: "יש תמונה מטרידה בקבלת ההחלטות של המנכ"ל שלא מעדכן ומתאם מול היו"ר"

צילום: 123rf צילום: 123rf

נמשכת הדרמה ברשות שדות התעופה.

יו"ר מועצת הרשות, יצחק ג'רי גרשון מתכוון לזמן מחר (חמישי) את חגי טופולנסקי לשימוע לפני פיטורין.

מועצת הרשות התכנסה היום (רביעי) לישיבה ארוכה להתייעצות של היו"ר עם החברים, בה דנו בנעשה סביב המנכ"ל, ההתנהלותו ויחסיו עם גרשון.

לגרשון שהציג בפני הנוכחים את מצב הדברים, היו טענות קשות כלפי התנהלותו של המנכ״ל טופולנסקי, בין השאר נטען כי בקיץ האחרון כ-40 אלף מזוודות לא עלו טיסות של נוסעים מטרמינל 1 והגיעו רק לנוסעים כעבור יומיים, כמו גם סדרת החלטות אותם הגדיר גרשון כשיקול דעת מוטעה. עוד טען גרשון כי לא ייתכן שטופולנסקי ייקח על עצמו החלטה שלא למגן את טרמינל 1 בפני רעידות אדמה למרות החלטת הממשלה בעניין. גרשון הוסיף: "אם יקרה משהו, זו אחריות פלילית של חברי המועצה".

עוד אמר גרשון: "ההתנהלות של טופלונסקי פוגעת ביכולת שלנו לפעול ולמלא את אחריותנו באופן אפקטיבי, מצב שלא יכול להימשך".

מוקדם יותר השבוע גרשון אמר לפספורטניוז על הכוונה להדיח את טופולנסקי: "אין לכך שום הנחיה או השפעה פוליטית. אני מוכן להיבדק על כך בפוליגרף, ואם ימצא שיש השפעה, אני עף מחר הביתה".

בסביבתו של גרשון גם מכחישים שיש לו כוונה ושאיפה למנות את עצמו לתפקיד המנכ"ל במקום טופולנסקי:" לגרשון אין שום שאיפות שכאלה, הוא רוצה לסיים את הכהונה שלו כיו"ר בעוד כשנתיים, כי הוא לא מאמין בכהונות ארוכות בתפקידים מסוג זה".

טופולנסקי שהיה בין השאר ראש אגף כוח אדם בצה"ל, ראש מטה חיל האוויר, ראש להק אוויר נכנס רק בחודש יוני החולף לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה, כאשר מונה לתפקיד ע"י שרת התחבורה לשעבר מרב מיכאלי.

גרשון מקבל תמיכה של שרת התחבורה מירי רגבף שהיא זו שבתקופתה בקדנציה הקודמת מינתה את גרשון לתפקיד היו"ר.

גורם בכיר ברשות יצא בטענות גם כלפי שרת התחבורה היוצאת מרב מיכאלי: "יש ניסיון להטות ולהשפיע על עצמאות ההחלטה של דירקטוריות שהיא מינתה, מעשה פסול". תגובתה של מיכאלי תובא כאשר תתקבל.

צילום: סיון פרגצילום: סיון פרג

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: