אא

מנכ"לית מלונות פתאל: "סומכים ששר התיירות לא ייתן יד לפטור ממע"מ לתיירים"

אביה מגן לפספורטניוז בעקבות כוונת האוצר לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים: "צעד שעלול להביא לירידה בביקושים בתיירות נכנסת לישראל". היום (ה') פגישה של לשכת התיאום עם שר התיירות בנושא

התעופה האירופית. צילום: 123rf התעופה האירופית. צילום: 123rf

עוד ועוד בכירים בענף התיירות והמלונאות מביעים חשש וזעם על כוונת משרד האוצר לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים הנכנסים לישראל.

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל בישראל, המצטרפת הבוקר (ה') למוחים בנושא, אומרת לפספורטניוז, "מצב התיירות הנכנסת רק מתחיל להתייצב והציפייה היא להמשיך לדון בתמריצים שיביאו להמשך מגמת השיפור ולא להתדיין על פטור ממע"מ לתיירים".

עוד מזהירה מגן, "זה צעד שעלול להביא לירידה בביקושים של תיירות נכנסת לישראל. אנו סומכים על שר התיירות הנכנס, חיים כץ, שרואה את התמונה הכוללת ולא ייתן יד להחלטה שכזאת".

נזכיר כי היום לשכת התיאום של תעשיית התיירות תקיים פגישת עבודה עם שר התיירות כץ על כוונת הממשלה הנכנסת לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים המגיעים לישראל.

בין המשתתפים בפגישה, מיקי פדרמן, בעלי רשת מלונות דן יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות, יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת,  מוני בר, יו"ר ארגון חברות השכרת רכב וליסינג ובעלי באדג'ט בישראל וקובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל.

בתעשייה אומרים שזוהי פגישה קריטית שבה יועברו לשר כץ נתונים ותחזית על אומדן הפגיעה בתעשיית התיירות אם וכאשר כוונת האוצר תיושם הלכה למעשה. ראשי תעשיית התיירות מקווים ששר התיירות החדש יפגין את תמיכתו בענף התיירות.

נציין כי השר כץ עדיין לא השמיע את דעתו בנושא זה וללא ספק ידרש להשמיע אותה בפגישה היום עם ראשי התעשייה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאלשר התיירותאביה מגן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: