אא

יוקרה בשחקים: הצצה למחלקות העסקים של חברות התעופה המובילות הפועלות מת"א

היכן תוכלו להתענג על ארוחות גורמה מפנקות? איפה תזכו להתרווח בטרקלינים היוקרתיים עוד בטרם ההמראה? ומה לגבי Wi-Fi? ''פספורטניוז'' מביאה אליכם את כל מה שחשוב לדעת על מחלקות העסקים של חב' התעופה המפעילות מטוסים רחבי גוף מת"א. כתבה ראשונה בסדרה

מחלקת עסקים אייר פראנס. קרדיט: יחצ אייר פראנס מחלקת עסקים אייר פראנס. קרדיט: יחצ אייר פראנס

טיסה במחלקת עסקים נחשבת מאז ומתמיד למשאת נפשו של כל נוסע. האפשרות להעביר את משך הטיסה עד ליעד המבוקש ברוגע ושלווה, תוך הנאה משירותים אקסקלוסיביים ומפנקים במיוחד, הם ללא ספק דרך חווייתית שביכולתה לגרום לכם לעונג אמיתי כל הדרך עד לנחיתה המיוחלת.

אז אם כבר במחלקות עסקים יוקרתיות עסקינן, "פספורטניוז" גאה להציג בפניכם את כל מה שיש למחלקות העסקים של חברות התעופה המפעילות מטוסים רחבי גוף מת"א להציע. אז, שנצא לדרך?

אייר פראנס (Air France)

עסקים:  חברת התעופה הצרפתית מפעילה מת"א מטוסים מסוג A350 ובואינג 777/787.   במהלך הטיסה מתל אביב נהנים הנוסעים ממושבים הנשכבים למיטה שטוחה (180 מעלות באורך של כ-2 מטר), מסך הזזה המאפשר פרטיות מקסימלית או שיתוף עם בן הזוג היושב במושב הסמוך, שטח עבודה רחב, מערכת נסיעות אלגנטית, אוזניות מבטלות רעשים וכן מארוחות גורמה בניצוחם של שפים מוכרים בעלי כוכבי מישלן ותפריט יינות אקסקלוסיבי.

רוכשי כרטיסי טיסה במחלקה זכאים למספר שירותים ייעודיים עוד בטרם ההמראה, החל משירות SkyPriority הכולל תורים מקוצרים בעמדות הבידוק והקצאות כבודה משופרות (2 מזוודות במשקל 32 קילוגרם כ"א ו-2 תיקי יד + תיק צד במשקל כולל של 18 קילוגרם) יחד עם אפשרות שהייה במבחר טרקליני עסקים בנתב"ג, פריז ובמגוון יעדי המשך.

ומה עוד: באייר פראנס מציעים 3 מסלולי גלישה באינטרנט לבחירת הנוסעים במהלך כל שלבי הטיסה: מסלול הודעות חינם המאפשר שליחת הודעות ללא הגבלה בווטסאפ ובאפליקציות העברות המסרים השונות, מסלול גלישה בעלות 8-5 יורו לשעה או 18 יורו לכל משך הטיסה (בטיסות לטווח ארוך) וכן מסלול סטרימינג המציע גלישה במהירות גבוהה בעלות של החל מ-15 יורו לכלל משך הטיסה (בהתאם לנתיב).

מחלקת עסקים אייר פראנס. צילום: יח''צ אייר פראנסמחלקת עסקים אייר פראנס. צילום: יח''צ אייר פראנס

אל על (El Al)

עסקים: באל על מציגים לראווה את מחלקת העסקים המשודרגת במטוס הדרימליינר 787, המעניקה לנוסעים חוויית טיסה מיוחדת במינה. נוסעי המחלקה נהנים משירות אישי המוענק על ידי צוות דיילים אדיב הניחן בתודעת שירות גבוהה במיוחד, בישיבה באווירה עסקית רשמית, אך אישית ומפנקת באותה נשימה, כזו המאפשרת לכל נוסע להרגיש בבית. הנוסעים זכאים גם למערכת נוחות מפנקת, שמיכת פוך וכריות רכות ונעימות, אוזניות לסינון רעשים ופינוקים נוספים. כמו כן, הנוסעים נהנים גם מחיבור עם שקעי חשמל ו-USB אישיים, תאי אחסון פרטיים ומתפריט קולינרי המורכב מחומרי גלם איכותיים המותאמים לטעם הישראלי והבינלאומי כאחד, החל ממנות עיקריות לבחירה להגשה אישית, כיבוד מפנק בין הארוחות, יחד עם משקאות אלכוהוליים ויינות ממיטב היקבים הישראליים.

ומה עוד: במחלקה נהנים הנוסעים ממערכת בידור הכוללת אלפי שעות של תכנים, הכוללים כ-300 סרטים, מעל 1880 שעות של סדרות ותוכניות טלוויזיה וכן מעל 200 אלבומי מוסיקה מכל הסגנונות והזמנים (כולל למעלה מ-200 שעות של תכני יהדות ומסורת).

מחלקת עסקים במטוס דרימליינר 787. צילום: דוברות אל עלמחלקת עסקים במטוס דרימליינר 787. צילום: דוברות אל על

טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)

עסקים: נוסעי המחלקה זכאים לשימוש חופשי באינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) לאורך כל שלבי הטיסה (עד MB400), גישה חופשית לספרים, כתבות ותוכן מעשיר, כמו גם ארוחה חמה ושתייה, אפשרות צ'ק-אין באינטרנט 24 שעות לפני ההמראה (כולל בחירת הושבה) וכן אפשרות שליחת מזוודה לבטן המטוס + תיק יד. בחברה מציעים גם לאונג' עסקי מפואר באיסטנבול ובו חדרים פרטיים לשינה, מקלחות פרטיות, חיבור לאינטרנט, אפשרות לעיסוי, ספרייה, משחקיה לילדים ועוד. כמו כן מפעילה טורקיש טרקליני עסקים נוספים לרווחת הנוסעים בנמלי התעופה בוושינגטון, מיאמי, מוסקבה וניירובי. בקרוב עתיד להיפתח טרקלין עסקי נוסף בנמל התעופה JPK בניו-יורק.

ומה עוד: בטורקיש מציעים עבור לקוחות הטסים בטיסות קונקשיין בלבד את Tour Istanbul, מוצר ללא עלות המאפשר סיור בעיר באתרים מיוחדים, סיורי שופינג ועוד. יצוין כי ניתן להירשם לסיור במידה והנוסע עומד בתנאי המתנה הנעים בין 24-6 שעות. בנוסף, מציעים בטורקיש שירותי Exclusive Drive עבור נוסעים ביעדים בצפון אמריקה הכולל הגעה משדה התעופה עד ליעד המבוקש עם נהג אישי.

מחלקת עסקים טורקיש איירליינס. צילום: יח''צ טורקיש איירליינסמחלקת עסקים טורקיש איירליינס. צילום: יח''צ טורקיש איירליינס

בריטיש איירוויס (British Airways)

עסקים: מחלקת ה"קלאב וורלד" (Club world) של בריטיש מציגה סטנדרט מרשים של נוחות המשולבים עם חופש וגמישות שנועדו להפוך כל מסע אווירי לייחודי ובלתי נשכח. בטיסות לתל-אביב וממנה נהנים הנוסעים מקבינות-סוויטות המספקות מרחב אישי לכל הנוסעים בו הם יכולים לישון, לעבוד או סתם להירגע. בנוסף, זוכים הנוסעים לדלת ייעודית עם גישה ישירה למעבר מכל מושב לטובת פרטיות מוגברת. עוד מציעה המחלקה שטחי אחסון רחבי היקף, מצעים יוקרתיים ומסכי טלוויזיה בגודל 17 אינץ' ברזולוציה גבוהה המציגים את הסרטים והמוסיקה העדכניים ביותר וכן אינטרנט מהיר (Wi-Fi) הזמין לשימוש לאורך כל שלבי הטיסה.

ומה עוד: בעזרת פונקציות מושב דיגיטליות יכולים הנוסעים במחלקה לבחור את תנוחת המושב הנוחה ביותר עבורם ולהתפנק עד הנחיתה.

מחלקת Club World. צילום יח''צ בריטיש איירווייסמחלקת Club World. צילום יח''צ בריטיש איירווייס

וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic)

עסקים: מחלקת ה-Upper Class היוקרתית של החברה מונה 31 מושבים הפונים בזווית של 45 מעלות לגוף המטוס ונפתחים למיטות (צוות הדיילים דואג לכל מה שצריך עבור מנוחה טובה, החל ממזרן נעים, כרית גדולה ושמיכה מפנקת). המחלקה כוללת גם בר ישיבה מרווח, מערכת בידור עשירה (Vera) הכוללת מאות שעות של תוכן חדש וקלאסי בסרטים, תכניות טלוויזיה וערוצי שמע, לצד מגוון תכניות לגלישה על גבי רשת ה-WiFi ושקע USB במושב. לרשות הנוסעים גם זכאות כניסה לטרקלין "קלאב-האוס" (ClubHouse) בנמל התעופה הית'רו שבלונדון המורכב ממגוון חללים המציעים בין היתר מקלחות פרטיות, כורסאות עור ופינות רביצה, חדר כושר, פינת טלוויזיה ועוד.

ומה עוד: בקדמת המחלקה ממוקם לו ה-Wander Wall, קיוסק מלא בחטיפים ומשקאות לשימושם של הנוסעים הזמין לאורך כל שלבי הטיסה. בנוסף, כחלק מהאג'נדה הירוקה של וירג'ין למען איכות הסביבה, לא מוגש בשר אדום בארוחות ונעשה מאמץ להמעיט ככל הניתן בשימוש במוצרי פלסטיק. במחלקת ה-Upper אף מוגשות פחיות שתייה ממוחזרות.

מחלקת Upper Class. צילום: יח''צ וירג'ין אטלנטיקמחלקת Upper Class. צילום: יח''צ וירג'ין אטלנטיק

בשבוע הבא נביא בפניכם כתבה נוספת בסדרה על מחלקות הפרימיום אקונומי של חב' התעופה המובילות מת"א.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלוירג'ין אטלנטיקבריטיש איירווייסטורקיש איירליינסמחלקות עסקיםאייר פ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: