אא

השר כץ לתעשיית התיירות: "רוה״מ ביקש ממני להגדיל את מספר התיירים המגיעים לישראל"

שר התיירות שנפגש עם אנשי לשכת התיאום אמר בין השאר: "יכולתי לקבל כל תפקיד שרציתי", בסוגיית המע"מ אנשי התעשייה אמרו לו: "ביכולתך לבטל את זה". כל הפרטים על הפגישה האופטימית של תעשיית התיירות עם השר הנכנס

שר התיירות, חיים כץ. צילום: יח"צ משרד התיירות שר התיירות, חיים כץ. צילום: יח"צ משרד התיירות

בפעם הקודמת שאנשי תעשיית התיירות פגשו את שר התיירות חיים כץ, הוא נראה כעוס מאוד, זאת לפני הדחת נשיא התאחדות המלונות, אבי ניסנקורן.

הפעם אנשי תעשיית התיירות, לשכת התיאום של התעשייה, פגשו שר תיירות שהגיע לפגישה עם רוח חיובית, נינוח ועם הבנה מצויינת של המצב.

אם אנשי הענף חשבו שיצטרכו להילחם על נושא ביטול הפטור למע"מ על תיירים, הם פגשו שר שעד הפגישה שמר על עמימות, אבל בפגישה אמר להם שיפעל לביטול הפטור.

בשבוע האחרון כץ אחרי הדחתו של ניסנקורן, פתאום מגלה רוח חיובית לענף. אם הוא עוד התלבט לגבי הבאת מדריך מישלן לישראל, עתה הודיע על תמיכתו במהלך,  ונתן רוח גבית לענף. נראה ברגע שניסנקורן כבר לא קשור לענף, שר התיירות חיובי, נינוח. אגב שמו של הנשיא שלמעשה נאלץ להתפטר, לא הושמע בפגישה.

בכלל שמו של ניסנקורן לא עלה בפגישה ונשיא ההתאחדות שנאלץ לסיים את תפקידו במהירות לאור דרישת השר מבלי שאף אחד מבכירי ענף המלונאות יצא בפומבי נגד בקשת השר. אף אחד לא רצה לפתוח חזית, ולמעשה הסכימו לשלוח נשיא מכהן הביתה.

נראה שהסוגיה הזו כל כך העסיקה את כץ, לאחר שנסתיימה, כץ משדר רק חיוביות כלפי ענף התיירות.

בפגישה הוא אף אמר בין השאר לנוכחים, שאחרים לא רצו את תיק התיירות והוא בא אליו מתוך בחירה: "בחרתי בתיירות מתוך רצון, יכולתי לקבל כל תפקיד שרציתי, ובדרך כלל אני מצליח".

עוד הוא סיפר לנוכחים כי אף ראש הממשלה עסק בנושא התיירות: ״רוה"מ ביקש ממני להגדיל את מספר התיירים לישראל".

לגבי ביטול הפטור מהמע״מ לתיירים, אמר שר התיירות במהלך הפגישה שהוא יפגוש את שר האוצר סמוטריץ בעניין: "אני אנסה לטפל בדרכי שלי, אם לא אצליח, אחזור לפורום ואומר שלא הצלחתי".

אחד הנוכחים אמר לו על כך: "אתה פוליטיקאי משופשף, אם אתה רוצה אתה משיג, ביכולתך להשיג". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חיים כץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: