אא

הנאמן של אי.די.בי למחזיקי האג"ח: לשלם 300 אלף שקל מענק לעובדי ישראייר

לאחר ההצלחה במכירת המניות שהחזיקו בעלי האג"ח בישראייר, מבקש עו"ד נאור: "הודות לתרומתם, סיועם ועבודתם המאומצת ביותר של כלל הגורמים אשר נטלו בה חלק, וביניהם, הנהלתה של ישראייר, מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס וסמנכ"לית הכספים לי מארי"

צילום: 123rf צילום: 123rf

נאמן מחזיקי האג"ח סדרת ט'  של אי.די.בי שהחזיקו בכ-20% ממניות חברת ישראייר שנמכרו לאחרונה בהצלחה גדולה, מבקש ממחזיקי האג"ח לשלם מענק מיוחד של כ-300 אלף שקל לטובת עובדי ישראייר בעקבות הצלחת המכירה.

  בזימון למחזיקי האג"ח כדי לאשר את ההצעה נאמר בין השאר כי: "הצעות המכר אשר הושלמו לאחרונה, במסגרתן נמכרו אחזקות  החברה בישראייר, הצליחו הודות לתרומתם, סיועם ועבודתם המאומצת ביותר של כלל הגורמים אשר נטלו בה חלק, וביניהם, הנהלתה של ישראייר, מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס וסמנכ"לית הכספים לי מארי".

עוד מציינים כי: "בנסיבות אלה, ולאור התרומה הרבה והסיוע הרב, סבור הנאמן כי יש לשלם  מענק בסך של 300 אלף שקל שישולם לחברת ישראייר, לטובת עובדיה, אשר ישולם בהתאם לשיקול דעתו של מנכ"ל החברה, אורי סירקיס".

במכרז עצמו, התקבלו 603 הצעות שונות בסכום של מעל כ-76 מיליון שקל. בסופו של דבר עו"ד נאור החליט למכור כ-17% מתוך 20% במחיר של 101 אג' למניה.

סך הכל מחזיקי האג"ח קבלו סך של 43.4 מיליון שקל במכירה זו.

כזכור למחזיקים הייתה אופציה להפעיל מהלך של אופציית ה-PUT שהייתה מחייבת את רמי לוי לרכוש את 20% בכ-40.500 מיליון שקל בלבד, ולשם עבור כל מניה, 82 אג' בלבד.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: