אא

מנכ"ל ישראייר: "איסטנבול - חזרנו אליך אחרי 15 שנה"

כך אמר אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר שהוציאה היום (ה') את טיסת הבכורה שלה לאיסטנבול. שרת התחבורה, מירי רגב: "מברכת על פתיחת הטיסות הישירות לטורקיה לאחר שנים שאף חברה ישראלית לא נחתה בטורקיה"

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: אפרת דורון אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: אפרת דורון

היום (ה') זה סוף סוף קורה. לאחר שהושג האישור המיוחל לחברות התעופה הישראליות לנחות על אדמת טורקיה, ישראייר הוציאה היום את טיסת הבכורה שלה לאיסטנבול שבטוריקה.

בטקס שהתקיים הבוקר בנמל התעופה בן גוריון, אמר מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, "אנחנו מציינים היום את פתיחת הקו מתל אביב לאיסטנבול. איסטנבול - חזרנו אליך אחרי 15 שנה".

צילום פספורטניוזצילום פספורטניוז

סירקיס דיבר ביום ההיסטורי הזה בנתב"ג בנוכחות שגריר טורקיה בישראל, שרת התחבורה, מירי רגב, יו"ר רשות שדות התעופה, יצחק ג'רי גרשון, מנכ"ל רשות שדות התעופה, חגי טופלנסקי, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, עידן פנחס, בעלי השליטה בישראייר, רמי לוי ושלום חיים ונכבדים נוספים.

שרת התחבורה, מירי רגב, פתחה את דבריה בטקס בנתב"ג, בשליחת תנחומים לעם הטורקי עקב אסון רעידת האדמה שהיכה באחרונה במדינה. יצוין כי טיסת ישראייר שתצא היום, נושאת עימה סיוע הומניטרי לעם הטורקי. "דווקא על רקע האסון הקשה", אמרה רגב, "השקת קו כזה מהווה חיזוק השותפות והקשר בין שתי המדינות. נמשיך לשתף פעולה עם ממשלת טורקיה ולסייע בכל מה שידרש".

עוד אמרה, אני מברכת על פתיחת טיסות ישירות לטורקיה לאחר 16 שנים שאף חברה ישראלית לא נחתה בטורקיה. אני בטוחה שהטיסות הישירות יגדילו את מספר התיירים ויגדיל את שיתופי הפעלה בין שתי המדינות".

עוד אמרה השרה רגב, "מאז נכנסתי לתפקיד אני מקבלת כל הזמן בקשות לפתיחת קווים ישירים לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: