אא

אזהרה: "נתב"ג עשוי להתקשות במתן שרות הולם לנוסעים וחברות התעופה בפסח"

מנכ"ל יאט"א בישראל במסר לחברות התעופה הפועלות בישראל, על הצפוי בחופשת הפסח בנתב״ג: "התרשמות זו מבוססת יחסי עבודה מעורערים בין הנהלת רש"ת והעובדים והמשך בחוסר בכוח אדם במספר תחומים חיוניים"

תורי ענק בנתב"ג ב-2022. צילום: פספורטניוז תורי ענק בנתב"ג ב-2022. צילום: פספורטניוז

האם חברות התעופה צריכות להיערך לשיבושים בנתב"ג בחג הפסח?

קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א בישראל, העביר מסר אזהרה לחברות התעופה הישראליות והזרות הפועלות בישראל, ממה שהוא מעריך שצפוי לקרות בנתב״ג בפסח הקרוב.

זוסמן מתריע: "מפגישות שהיו לי עם הנהלת נתב"ג, אני מתרשם כי השדה עשוי להתקשות  במתן שרות הולם לנוסעים ולחברות התעופה לקראת עונת  הנסיעות הקרבה  - פסח ואילך". זוסמן עוד מציין כי: "התרשמות זו מבוססת יחסי עבודה מעורערים בין הנהלת רש"ת והעובדים, והמשך בחוסר בכוח אדם במספר תחומים חיוניים.(ביקורת גבולות, בטחון, ועוד). העיצומים אשר קרו בשבוע שעבר, למשך 5 שעות, היו דרסטיים וגרמו נזק רב לנוסעים ולחברות התעופה.".

מנכ"ל יאט"א (ארגון הגג של חברות התעופה הבינלאומיות) בישראל, ממשיך ואומר :"אני בהחלט מקווה כי אני טועה בהערכה זו, אבל  בכל מקרה מתכוון להביע  חששותינו בפני משרד התחבורה. אני מבקש כי גם אתם במגעים שלכם עם רש"ת ומשרד התחבורה תעלו חשש זה והצורך הדחוף בפתרון מהיר".

כזכור, ועד העובדים ברשות שדות התעופה בנתב״ג, הזהיר כבר בחודש ינואר כי: ״אם לא יקלטו עובדים נוספים במיידי, התורים בשדה בחג הפסח צפויים להיות ארוכים מאוד והנוסעים ייאלצו להמתין שעות ארוכות".  בין העילות לסכסוך בין העובדים לרשות שדות התעופה שבעקבותיו אישרה כבר ההסתדרות להכריז סכסוך עבודה: ״התעלמות ההנהלה מדרישות העובדים לניהול מו״מ להסכם קיבוצי חדש וכן העסקת עובדים בצורות העסקה עוקפות הסכמים קיבוציים״, כך על פי טענת ועד עובדי הרשות״.

״צורך הדחוף בפתרון מהיר״.זוסמן. צילום: פספורטניוז״צורך הדחוף בפתרון מהיר״.זוסמן. צילום: פספורטניוז

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גרשות שדות התעופהיאט"אקובי זוסמן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: