אא

אל על בתגובה לפתיחת שמי עומאן: "נבחן פתיחת נתיבים חדשים כמו אוסטרליה ולחזור להודו"

גם אל על מברכת את הודעת עומאן לפתוח את שמיה לטיסות ישראליות. "לקיצור נתיבי הטיסה לחלק מהיעדים במזרח הרחוק ופתיחת נתיבים חדשים, עשויה להיות השפעה מהותית חיובית על הפעילות"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

אל על בדיווח לבורסה בעקבות פתיחת שמי עומאן לחברות תעופה ישראליות מברכת על האישור.

"מתן קבלת האישור מעומאן, לרבות האישור שהתקבל מערב הסעודית ביום 3 באוגוסט 2022, יאפשרו לחברה, לקצר חלק מנתיבי הטיסה למזרח הרחוק וכן יאפשרו לחברה לבחון פתיחת נתיבים חדשים כגון אוסטרליה, ואף לשוב ולטוס להודו".

עוד מסרה אל על, "נכון למועד זה, החברה מעריכה כי לקיצור נתיבי הטיסה לחלק מהיעדים במזרח הרחוק, ופתיחת נתיבים חדשים, עשויה להיות השפעה מהותית חיובית על פעילותה של החברה, כאשר להערכת החברה צדדים שלישיים עשויים למתן את ההשפעה, בין היתר, על רקע התגברות התחרות. האמור לעיל בדבר ההשפעות של טיסה מעל המרחב האווירי של ערב הסעודית ועומאן מהווה מידע צופה פני עתיד, כמשמעו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, המבוסס על הערכותיה הנוכחיות של החברה, כאשר הערכות אלו, הנוגעות במידה רבה בצדדים שלישיים ולפעילותם, ובכלל זה, התגברות התחרות וכן תלויות בקיומם של אירועים שאינם בשליטת החברה, עשויות שלא להתממש (כולן או חלקן) או להתממש באופן שונה מהותית מהערכות ותחזיות החברה".

עוד נמסר, "הסכמי אברהם ממשיכים להביא בשורות מצוינות ואנו שמחים להיות חברת התעופה שתישא את דגל ישראל מעל שמי סעודיה ועומאן".

עוד מאל על, "קיצור נתיב הטיסה יאפשר לקצר את זמני הטיסות להודו מ8 שעות ל5.5 וכן יאפשר לטוס ליעד זה במטוס צר גוף. נתיב הטיסה לתאילנד יקוצר מ- 11 ל-8.5 שעות. כמו כן תיפתח אפשרות לטוס לאוסטרליה בטווח זמן של כ-15-16 שעות. יעדים נוספים שזה יקצר משמעותית ויכולים להיות מאוד אטרקטיביים: מלדיביים, סינגפור, פיליפינים  ו-ויטנאם".

צילום: יחצ אל עלצילום: יחצ אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: