אא

שר התיירות לתעשיית התיירות: "חכו 48 שעות לפני שתנקטו בפעולות נגד"

השר חיים כץ ביקש בפגישת חירום עם נציגי לשכת התיאום של תעשיית התיירות לתת לו יומיים לקיים שיחות עם רה"מ ושר האוצר בניסיון להשיג ביטול ההחלטה לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים

חיים כץ. צילום: יחצ חיים כץ. צילום: יחצ

לשכת התיאום של תעשיית התיירות קיימה אתמול (ב') פגישת חירום עם שר התיירות, חיים כץ, בעקבות ביטול הפטור ממע"מ לתיירים. את הפגישה אירח מוני בר, סגן ראש לשכת התיאום.

בפגישה השר כץ ביקש מראשי התעשייה עוד 48 שעות לפני שהם נוקטים בפעולות. במהלך היומיים האלה, אמר שר התיירות, הוא יקיים שיחות עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ועם שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' לנסות להחזיר את הגלגל אחורה ולהשיב את הפטור ממע"מ לתיירים.

בפגישה הקודמת עם תעשיית התיירות, אמר השר כץ בין השאר בנושא המע"מ, "בחרתי בתיירות מתוך רצון, יכולתי לקבל כל תפקיד שרציתי ובדרך כלל אני מצליח". עוד לדבריו, "ביבי אמר לי להגדיל את מספר התיירים לישראל".

עוד אמר לנוכחים בפגישה "אנסה לטפל בדרכי שלי, אם לא אצליח, אחזור לפורום ואומר שלא הצלחתי".

מוני בר לפספורטניוז: "מצב נוראי. מצב קשה מאוד שעומד להתפתח, ההתעקשות לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים יגרום לירידה חד משמעית בכמות התיירים שתגיע לישראל. ראיתי דוחות הזויים של האוצר, שהם טוענים שמטוסים מזהמים את השמים ושתיירים גורמים לפקקים. לזה תוסיף את מה שקורה במדינה מבחינה ביטחונית לצד המחירים הגבוהים בישראל והתוצאה הסופית גרועה. את המחיר של זה ישלמו הרבה מאוד עובדים בפריפריה שרמת השכר שלהם לא גבוה". עוד לדברי בר, "אני יודע ששר התיירות עשה מאמצים, אך האוצר התעקש".

נזכיר כי הבוקר (ג') פרסמנו כאן שגם אבי חורמרו, יו"ר קבוצת האחים נקש, המתפעלת, בין היתר, שורה של בתי מלון בישראל ומחזיקה ב-70% בחברת התעופה ארקיע, יצא נגד ההחלטה לבטל את הפטור ממע"מ לתיירות נכנסת לישראל והזהיר כי הקבוצה תשקול את המשך השקעותיה בישראל. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: