אא

מנכ"ל ישראייר: "החברה היחידה שסיימה את 2022 עם גידול במס' הנוסעים בהשוואה ל-2019"

חברת התעופה והתיירות השתמשה במענק ששילמו מחזיקי אג"ח ט' בסך 300 אלף שקל לטובת השתלמות עובדים באיסטנבול, אליה החלה לטוס באחרונה

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, החליט להקצות את המענק ששילמו מחזיקי האג"ח סדרה ט' של אי.די.בי בגובה של 300 אלף שקל בגין הצלחת מכירת 25% שהחזיקו בישראייר לטובת השתלמות לעובדים באיסטנבול, אליה ישראייר החלה לטוס באחרונה. 

נזכיר כי נאמן מחזיקי האג"ח ט', שהחזיקו כאמור בכ-25% ממניות ישראייר, ביקש ממחזיקי האג"ח לשלם 

לבית המשפט מחוזי תל אביב, דרכו ניתנת הוראת התשלום, הובאה, בין השאר, עמדתו של סירקיס על התהליך שעברה החברה. סירקיס ציין בדבריו לטובה גם את נאמן מחזיקי האג"ח, עו"ד אופיר נאור, על חלקו הגדול בהצלחה בזכות התנהלותו.

"ישראייר פעלה אחרת בעת המשבר, בגיבוי הנאמן של האג"ח. מטוסיה לא הושבתו, טייסיה לא הוצאו לחל"ת והיא המשיכה לפעול בביצוע משימות חילוץ, מטען והצלה, לצד פעילות מסחרית, שהוגבלה על ידי משרד הבריאות. החלטה דרמטית זאת, הפכה את ישראייר לסמל במאבק במשבר התעופה הגדול ביותר אותו ידע הענף", אמר סירקיס. 

עוד ציין מנכ"ל ישראייר, "השוני בתפקיד החברה עורר את סקרנותם של משקיעים רבים, וכנגזר מכך יצר שיתוף הפעולה בין הנאמן לחברה, מצב שלפיו התחרות על רכישת החברה הלגה וגברה והיא נמכרה בראשית ינואר 2021 במחיר שיא לקבוצת אנשי עסקים בהובלתו של רמי לוי, בכ-180 מיליון שקל".

עוד מוסיף סירקיס, "העובדה שישראייר פעלה אחרת הציבה אותה בעמדת מוכנות וזינוק לקליטת ביקושי שיא ביציאה מהמשבר. היא החברה הישראלית היחידה שסיימה את שנת 2022 עם גידול בכמות הנוסעים בהשוואה לשנת 2019 , ערב פריצת משבר הקורונה".

עוד ציין סירקיס, "הנהלה החברה והנאמן הוכיחו כי ניתן ורצוי לעשות דברים אחרת, בשיתוף פעולה והבנה". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: