אא

KLM משדרגת את קו ת״א-אמסטרדם: תפעיל בואינג 777-200 רחב גוף

חברת התעופה ההולנדית משפרת את חוויית הטיסה בקו לישראל עם הצבת מטוס רחב גוף בטיסה יומית החל ממאי 2023. אלון נטע המנהל המסחרי: "שדרוג המטוס בקו נועד לתמוך ולחזק את תנועת הנוסעים של החברה בישראל"

צילום: KLM יח״צ צילום: KLM יח״צ

חברת התעופה ההולנדית KLM המפעילה טיסות יומיות מישראל לאמסטרדם תפעיל מטוס רחב גוף בטיסותיה מישראל החל מה-29.5.23.

הנוסעים בקו אמסטרדם תל אביב ייהנו מחוויית טיסה משודרגת במטוסי בואינג B777-200 הנחשבים לבין הטובים והנוחים בעולם. הטיסות עם מטוסי ה-B-777 יפעלו מדי יום, בהתאם ללוח הזמנים הרגיל של החברה, בין התאריכים ה-29 במאי עד ה 27 באוקטובר 2023 בשלב ראשון.
מהחברה נמסר כי לוח הזמנים והמוצרים המשודרגים יאפשרו לנוסעים הטסים דרך אמסטרדם ליהנות משירות משודרג לאורך כל נסיעתם, ומחיבור מהיר ליעדי המפתח של KLM בכל רחבי העולם.
אלון נטע מנהל מסחרי אייר פרנס KLM בישראל מסר: "KLM שמה בעדיפות ראשונה את רווחת הנוסעים בטיסותיה ומשקיעה משאבים רבים לשיפור חוויית הנוסע. שדרוג המטוס בקו תל אביב אמסטרדם נועד לתמוך ולחזק את תנועת הנוסעים של החברה בישראל, הן למטרות עסקים והן למטרות נופש ולאפשר לנוסעים ליהנות מחוויית טיסה משודרגת בקו לישראל. נתיב הטיסה בין הולנד וישראל משמש אנשי עסקים רבים שיוכלו ליהנות מעתה ממושב מיטה ומרחב אישי גדול יותר התורם לחוויית טיסה משודרגת בהתאם לצרכיהם העסקיים."
מטוס הבואינג B777-200, מציע חוויית טיסה משופרת – תא הנוסעים מציע מרחב גדול
יותר ונוחות רבה יותר בכל המחלקות, גידול במרחב האישי במחלקת העסקים ובמחלקת
תיירים, מסכים אישיים לכל נוסע, וכן שירות WIFI.
במחלקת העסקים 34 מושבי מיטה באורך של כ- 2 מטר, מסך אישי LCD בגודל 16 אינץ ותפריט ארוחות ויינות בוטיק לבחירה. הנוסעים במחלקת העסקים ייהנו משירות הSky Priority עם תורים מקוצרים בעמדות הבידוק, עדיפות בעלייה ובירידה מן המטוס ומטרקליני העסקים בתל אביב, אמסטרדם ויעדי ההמשך.
במחלקת התיירים 286 מושבים עם הטיית מושב של 120 מעלות ומסך אישי בגודל 9 אינץ', ומתוכם 40 מושבי אקונומי קומפורט עם הטיית מושב מוגדלת של 125 מעלות, ומרווח שגדול ב-10 סנטימטר ממושבי תיירים רגילים. מושבי אקונומי קומפורט זמינים לרכישה לכלל נוסעי מחלקת תיירים כמושב מועדף.
KLM שואפת למלא תפקיד חשוב ביצירת עתיד בר-קיימא של תעשיית התעופה. לכן KLM
נוקטת באמצעים חדשניים לצמצום טביעת הרגל האקולוגית שלה, בשיתוף פעולה הדוק עם כלל בעלי העניין בתעשיית התעופה – על ידי הגברת שימוש בדלק ממוחזר (SAF), ניהול הפחתת המשקל במטוסים, ניהול שרשרת האספקה ומחזור הפסולת, ניהול פרוייקטי נטיעות של יערות, ועוד. KLM מחויבת להפחית את פליטות הפחמן הדו חמצני ב-30% עד לשנת 2030 (בהשוואה לשנת 2019).

ניתן להזמין את כל הטיסות, כבר החל מהיום, דרך אתר החברה ובאמצעות סוכני הנסיעות.

מתכננים לטוס בקרוב לאמסטרדם?

״לטרוף״ את אמסטרדם: מדריך מקוצר בפספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנס ק.ל.מKLMאייר פראנס KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: