אא

מנכ"לית אל על: "כל אדם רביעי שעובר בנתב"ג טס אל על"

דינה בן טל בישרה במסיבת עיתונאים שכינסה הבוקר (ה') כי החברה "בדרך לחתום על הסכם עם חברת תעופה אמריקאית להרחבת רשת הנתיבים". עוד בישרה על בחינת הפעלת טיסות למלבורן, סיאטל, מומבאי ומנילה

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

במסיבת עיתונאים שחברת התעופה אל על כינסה הבוקר (ה') בקמפוס הדיילים "מוקאפ" במשרדי אל על בנתב"ג, בישרה מנכ"לית החברה, דינה בן טל גנסיה, כי אל על צפויה לחתום על הסכם חדש עם חברת תעופה אמריקאית על מנת להגדיל את רשת הנתיבים שלה אל היעד החזק שלה: צפון אמריקה. "אנחנו רוצים להציע יותר והיותר הזה יגיע בדרך של הסכמים עם חברות תעופה נוספות. חתמנו עם רויאל אייר מרוק, ג'ט בלו, איתיחאד ובקרוב גם עם חברה אמריקאית. נכפיל את מספר ההסכמים שלנו וכל השותפויות האלה ייצרנו לנו רשת נתיבים רחבה מאוד. אנחנו החברה המועדפת על הנוסעים לארה"ב".

עוד אמרה כי החברה שוקלת הפעלת טיסות לסיאטל שבארה"ב ולמנילה שבפיליפינים. "אנחנו חושבים גם על מלבורן, אוסטרליה - יעד שהטיסה אליו צפויה להימשך כ-15.5 שעות טיסה". עוד לדברי בן טל, "חושבים גם על חזרה להודו ויעדים נוספים בעולם". הרחבת היעדים מתאפשרת לאל על בעקבות פתיחת שמי עומאן לטיסות של חברות תעופה ישראליות - נתיב המקצר משמעותית נתיבי טיסה למשל, לבנגקוק שכבר הוציאה טיסה ראשונה בנתיב המקוצר לבגנקוק, תאילנד. 

במסיבת העיתונאים שכינסה החברה לרגל פרסום הדו"חות הכספיים לשנת 2022, אמרה עוד בן טל, "כל אדם רביעי שעובר בנתב"ג טס באל על. תזכרו את המספר הזה". עוד אמרה, "לא הכל מושלם, יש עוד הרבה דברים להשלים אבל משהו טוב קורה באל על וזה הסלוגן שלנו".

עוד אמרה בן טל, "אנחנו רוצים להיכנס לעולם התיירות. אל על ניסתה לעשות את זה אבל הפעם נעשה את זה ביג טיים. הפעם נתחבר לאיסתא שמדברת לכל הפלחים. וכששני מותגי אל על ובתיירות מתחברים יחד, נציע לכם את את הטוב ביותר ובפעם הראשונה יהיה לנו מועדון תיירות שכולל הכל טיסות וחבילות ולא רק בחו"ל, גם בתיירות פנים. הרעיון שלנו הוא להתחבר עם מותגים פיין שמתכתבים עם המותג שלנו ולא להוזיל את המותג".

ובראייה לעתיד העריכה בן טל כי "ב-2028 אל על תצמח ותפעיל צי של 60 מטוסים, בין עם בבעלות ובין אם בחכירה יבשה או רטובה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: