אא

איסתא: אגרות החוב המונפקות אינן מובטחות בכל שעבוד או בטוחה אחרת

בדרך להנפקת אג"ח סדרה א , החברה שרוצה לגייס כ-100-200 מיליון שקל פרסמה שטר נאמנות לאג"ח: "מעמדם של מחזיקי אגרות החוב הינו מעמד של נושים בלתי מובטחים של החברה, על כל המשתמע מכך"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

איסתא הנערכת לגייס מהציבור בדרך של הנפקת אג"ח סדרה א', בסכום של  כ-100-200 מיליון שקל, פרסמה שטר נאמנות לאג"ח.

באיסתא למעשה עושים את כל ההכנסות מבחינה טכנית, זאת כדי להיות מוכנים שאם תנאי האקלים במדינה יאפשרו זאת, החברה תצא למהלך של הגיוס. כי כרגע השווקים  מגיבים בהיסטריה למה שקורה בישראל מבחינה פוליטית עם ההשפעות הכלכליות.

באיסתא למעשה מגייסים כסף כי מאמינים שבתקופה הזו יצאו לשוק הנדל"ן ובשוק התיירות הזדמנויות לרכישה בלתי רגילות של נכסים וחברות, ולכן החברה מבצעת את כל ההכנות לכך.

החברה פרסמה שטר נאמנות לאג"ח: "במועד הנפקתן לראשונה, אגרות החוב (סדרה א') אינן מובטחות בכל שעבוד או בטוחה אחרת. מעמדם של מחזיקי אגרות החוב הינו מעמד של נושים  בלתי מובטחים  של החברה, על כל המשתמע מכך.

 החברה רשאית לשעבד את כל נכסיה ו/או חלק מהם , בכל שעבוד ובכל דרך שהיא, לטובת כל מי שתמצא לנכון, ללא הגבלה כלשהי, ובכל דרגה שהיא, לרבות להבטחת אגרות חוב כלשהן". עוד מוסיפה איסתא כי :"החברה מתחייבת כי עד לאחר מועד הסילוק המלא, הסופי והמדויק של החוב על פי  תנאי אגרות החוב לא תבצע חלוקה  כלשהי, ובכלל זה לא  תכריז, תשלם או תחלק כל דיבידנד , אם מתקיים איזה מהמקרים הבאים: קיימת  עילה לפירעון מיידי. כתוצאה מהחלוקה יפחת היחס בין ההון העצמי  לבין המאזן של החברה מ-26% על פי דוחותיה הכספיים  האחרונים של החברה שפורסמו לפני מועד החלוקה.במקרה של התקיימות "סימן אזהרה". החברה תהא  בהפרה של איזו מהתחייבויותיה המהותיות בשטר זה. דירקטוריון החברה  לא אישר כי החלוקה לא תפגע בכושר הפירעון של החברה  את אגרות החוב".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: