אא

רשמית: Virgin Atlantic הצטרפה לברית SkyTeam

החברה מצטרפת רשמית ל-SkyTeam, ומשפרת את ההיצע של הברית הן בלונדון הית'רו והן בנמל התעופה של מנצ'סטר. שי וייס, מנכ"ל חברת התעופה: "הכניסה שלנו לברית היום מסמנת אבן דרך חשובה בהשגת החזון שלנו להפוך לחברת התעופה האהובה ביותר"

צילום: יחצ צילום: יחצ

כפי שפורסם בפספורטניוז Virgin Atlantic מצטרפת היום (ה') לSkyTeam.

בטקס חתימה בלונדון החברה מצטרפת רשמית ל-SkyTeam, ברית חברות התעופה העולמית. המשמעות של המהלך היא ש-Virgin Atlantic הופכת לחברת התעופה הראשונה והיחידה של SkyTeam בבריטניה, מה שמשפר את הרשת והשירותים הטרנס-אטלנטיים של הברית אל ומנמלי התעופה הית'רו ומנצ'סטר.

לקוחות Virgin Atlantic ייהנו מעתה מחוויית לקוח נוחה וחלקה, על פני 1,000 יעדים גלובליים ביותר מ-170 מדינות. לקוחות יכולים להזמין בנוחות כל טיסה ב-SkyTeam ולבצע צ'ק-אין עם כבודה ישירות אל היעד הסופי שלהם.

לחברי מועדון Flying יש יותר הזדמנויות לצבור נקודות Virgin ו-Tier Points בכל חברות התעופה החברות במועדון, מה שמאיץ את התגמולים והסטטוס שלהם. בנוסף, חברי Flying יוכלו לממש נקודות שצברו בחברות התעופה החברות ב-SkyTeam. לצד שותפי המיזם המשותף דלתא ואייר פראנס-KLM, אלה כוללים את Aerolíneas Argentinas, Aeromexico, Air Europa, China Airlines, China Eastern, Czech Airlines, Garuda Indonesia, ITA Airways, Kenya Airways, Korean Air, MEA, Saudia, TAROM, Vietnam Airlines ו-XiamenAir.

חברי מועדון Flying של חברת התעופה יקבלו שלל הטבות שישפרו את מסעותיהם ברחבי רשת SkyTeam. בעלי כרטיס Virgin Atlantic סילבר מוכרים כחברי SkyTeam Elite, בעוד שחברי Gold Card של חברת התעופה הפכו ל-Elite Plus. לקוחות SkyTeam Elite Plus, First ו-Business Class נהנים משירותי SkyPriority הכוללים עדיפות בצ'ק אין, טיפול בכבודה ועלייה למטוס. תוספת מטען מוצעת גם לחברי עלית וגם לחברי עלית פלוס.

חברי SkyTeam Elite Plus הנוסעים ב-Virgin Atlantic, Delta או Aeromexico יקבלו גישה למועדון הנודע של Virgin Atlantic בלונדון הית'רו, בעוד שחברי SkyTeam Elite Plus אחרים יכולים לנצל את הטרקלין המיועד לחברת התעופה שלהם בטרמינל 3. חברי Elite Plus ייהנו גם הם. רשת של 750 טרקליני נמלי תעופה ברחבי העולם לבחירה.

כניסתה של Virgin Atlantic לברית מתבססת על הצלחת המיזם המשותף הטרנס-אטלנטי שלה עם דלתא ואייר פראנס-KLM, כל אחת מהן כבר חברות ותיקות ב-SkyTeam. Virgin Atlantic ממוקמת במשותף בטרמינל 3 של לונדון הית'רו, לצד דלתא וחברי SkyTeam הקיימים Aeromexico ו-China Eastern, ומספקת ללקוחות קישורים נוחים לטיסות המשך.

שי וייס, מנכ"ל חברת התעופה: "הכניסה שלנו לברית היום מסמנת אבן דרך חשובה בהשגת החזון שלנו להפוך לחברת התעופה האהובה ביותר. אנחנו רוצים לתגמל את אלה שבוחרים לטוס עם Virgin Atlantic ולחברי מועדון Flying שלנו מגיעה הצעת הנאמנות הטובה ביותר. החברות שלנו ב-SkyTeam מציעה זאת באמצעות רשת גלובלית של הזדמנויות לתגמול מרבי, לצד שירותים משופרים."

פטריק רו, מנכ"ל SkyTeam אמר: "אנו שמחים לקבל את פני וירג'ין אטלנטיק ל-SkyTeam, לתפס לגבהים חדשים ולהעלות את היצע הלקוחות שלנו עם קווים נוספים ליעדים מרגשים וגישה לטרקליני נמל תעופה שאפתניים. בריטניה היא שוק מפתח עבור SkyTeam ועם Virgin Atlantic, לקוחות יכולים לצפות להזדמנויות נוספות להרוויח ולממש מיילים בזמן שהם טסים, וליהנות מחוויית הטיסה האיקונית שהופכת את השותף החדש שלנו לחברת תעופה אהובה בעולם".

הסכמי Codeshare כבר קיימים עם Aeromexico ו-Middle East Airlines, בנוסף ל-Codeshare הקיימים עם אייר פראנס-KLM ו-Delta, עם אופציות לשיתופי פעולה נוספים בהמשך השנה. הסכמי Interline עם כל חברי SkyTeam כבר קיימים, המספקים נקודת מגע אחת לכל הלקוחות, ויוצרים מסע חלק בכרטיס אחד.

Virgin Atlantic טסה ל-12 יעדים ברחבי ארה"ב בשיתוף עם דלתא ואייר פראנס-KLM כולל ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי וסן פרנסיסקו. בשנה שעברה השיקה חברת התעופה קווים לשני יעדים חדשים בארה"ב, אוסטין וטמפה. Virgin Atlantic מפעילה גם רשת רחבה באיים הקריביים הכוללים את אנטיגואה, ברבדוס, ג'מייקה, איי בהאמה ומנובמבר, טורקס וקאיקוס. Virgin Atlantic מפעילה שירותים גם לסין, הודו, ישראל, ניגריה ודרום אפריקה. שירות חדש לאיים המלדיביים יתחיל מאוקטובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: