אא

סוויטות פרטיות וקירור וחימום המושבים: SWISS מציגה את הרענון הגדול בתולדותיה

חברת התעופה SWISS מקבוצת לופטהנזה, מציגה את הרענון הגדול ביותר בתולדותיה בקבינת המטוס. הרענון כולל מחלקה ראשונה, מחלקת עסקים, ומחלקת תיירים חדשה. המחלקות יצטרפו אל מחלקת הפרימיום שהציגה החברה לפני מספר חודשים

המחלקה הראשונה החדשה של SWISS. צילום: יח״צ המחלקה הראשונה החדשה של SWISS. צילום: יח״צ

אחרי לופטהנזה: חברת התעופה SWISS מקבוצת לופטהנזה חושפת את הקבינה החדשה שלה, עם חללי פנים חדשים בתא הנוסעים. המחלקה החדשה תחל לפעול במטוסי החברה החל משנת 2025, כשמדובר בעיצוב פנים חדש, לרבות מושבים חדשים במחלקת התיירים, הפרימיום, העסקים והמחלקה הראשונה. החברה תתקין בהדרגה את המחלקות החדשות בכל הצי הרחב גוף החל מ-2025, כשמטוסי ה-Airbus A350-900 החדשים יסופקו עם המחלקה החדשה מותקנת כבר ביום המסירה.

״זהו חידוש תא הנוסעים המקיף ביותר בהיסטוריה של החברה שלנו״, אמר המנכ״ל דיטר ורנקס. ״כחברת תעופה פרימיום, אנו רוצים לתת את הדעת ומלוא התחשבות ברצון הלקוחות שלנו ליותר אינדיבידואליות. עם המוצר האיכותי ביותר, אנחנו יכולים להמשיך לעמוד בכל השאיפות הגבוהות שלנו״.

תא הנוסעים שעוצב מחדש לחלוטין, כולל ערכת צבעים חדשה המיועדת לשדר תחושה של נוחות ורוגע וחומרים באיכות גבוהה במיוחד. הקונספט החדש מגיע עם לסוויטות של המחלקה הראשונה ואף בחלקים ממחלקת העסקים. בכל המחלקות ניתן יהיה למצוא מסכים גדולים יותר ואפשרויות חיבור למכשירים האישיים.

המחלקה הראשונה: סוויטות סגורות וחימום וקירור המושבים

הסוויטות החדשות של SWISS First מציעות לאורחיהן פרטיות מוחלטת עם דלתות הזזה הניתנות לסגירה, ארון בגדים אישי מרווח, שולחן ישיבה גדול, חימום וקירור מושבים, עמדת טעינה אלחוטית ותצוגת מסך רחבה. ניתן להגדיר את הסוויטה המרכזית של תא הנוסעים, כך שתתאים לשני אנשים הנוסעים יחד.

מציגה גם מחלקת עסקים חדשה

תא הנוסעים של מחלקת העסקים עוצב מחדש  ותוכנן לענות על מגוון רחב של משאלות וצרכי הנוסעים. בנוסף למושבי מחלקת עסקים ״קלאסיים״, תא הנוסעים החדש יאפשר מושבים כפולים לנוסעים הנוסעים יחד. ניתן יהיה לסגור מושבים נבחרים באמצעות דלת הזזה, וכל המושבים החדשים במחלקה כוללים גישה למעבר מכל מושב, חימום וקירור מושבים, ועמדת טעינה אלחוטית.

גישה ישירה למושב מכל צד. צילום: יח״צגישה ישירה למושב מכל צד. צילום: יח״צ

הראשונה שהציגה את מחלקת הפרימיום בקבוצת לופטהנזה

את מחלקת הפרימיום SWISS הציגה לאחרונה, והיא הייתה החברה הראשונה בקבוצת לופטהנזה שהציגה את המושבים החדשים שמגיעים עם רוחב של 48 סנטימטרים, מסכים רחבים, ועוד.

מחלקת הפרימיום המפנקת של SWISS. צילום: יח״צמחלקת הפרימיום המפנקת של SWISS. צילום: יח״צ

במחלקת התיירים ניתן למצוא מושבים חדשים הכוללים מסכים בגודל של 13 אינץ׳, כשגובה המושבים גדל, והמבנה המשודרג יעניקו חוויה נוחה יותר הודות לפונקציות החדשות שבמושב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: