אא

מנכ"לית אל על לעובדים: "החובה של כולנו לשמור על ממלכתיות ואיפוק"

דינה בן טל באגרת לעובדי החברה בעקבות פרשת סירוב הטייסים להטיס את רה"מ לרומא: "אסור לנו לאפשר לנושאים האלה לחדור ולחלחל לתוך העשייה היומיומית, לפגוע בנו ובמעמדה הציבורי של אל על. בואו נשמור על הבית שלנו"

מטוס אל על. צילום: עידו וכטל מטוס אל על. צילום: עידו וכטל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי להמריא היום (ה') בצהריים במטוס אל על לרומא כשברקע כוונת מארגני המחאה לחסום ולשבש את התנועה אל ומנתב"ג.

נזכיר כי אל על הייתה השבוע במוקד המחאה כאשר טייסיה סירבו להטיס את ראש הממשלה במטוס בואינג 777 לביקורו ברומא. במשרד ראש הממשלה הגיבו בזעם בנושא והוציאו מכרז לכלל החברות לטיסה האמורה במטוס בואינג 737. על מנת לשקם את האמון מול משרד רה"מ והציבור, אל על הציעה מחיר הפסד של כ-23 אלף דולר עבור הטיסה, כאשר המחיר הריאלי הוא כ-100 אלף דולר).

מנכ"לית אל על, דינה בן טל, העבירה השבוע מסר לעובדי החברה באגרת מיוחדת בה כתבה, בין השאר, "חברת אל על היא תמונת מראה של החברה הישראלית. יש בה חילוניים ודתיים, אנשי ימין ושמאל, יהודים וערבים, עולים חדשים וילידי הארץ, אנשי מרכז ופריפריה. אל על קמה ונוסדה עם מדינת ישראל ומכאן גם החובה של כולנו לשמור על ממלכתיות ואיפוק, על מנת להיות ראויים לאומנם של כלל המגזרים בחברה הישראלית".

דינה בן טל מנכלית אל על. צילום: דוברות אל עלדינה בן טל מנכלית אל על. צילום: דוברות אל על

עוד כתבה מנכ"לית אל על, "דבר אחד ברור, החברה שלנו היא חברה ציבורית שמטרותיה בראש ובראשונה הן מטרות עסקיות. לצד זאת, אל לנו לשכוח כי אנו גם ה'מוביל הלאומי', החברה הנושאת בגאווה ובגאון את דגל מדינת ישראל על זנב מטוסיה ומייצגת את ישראל מתוקף זאת, בכל נקודה בה נוחתים וממריאים מטוסי אל על. אנו מחויבים לעשות הכל על מנת להבטיח את עתידה ושרידותה של החברה, בכל דרך ומול כל אתגר. כך עשינו  בתקופות קשות בעבר וכך עשינו ביציאה המוצלחת שלנו ממשבר הקורונה".

עוד כתבה, "לא ניתן יד לחרמות משום סוג שהוא, בוודאי שלא כנגד ראש ממשלת ישראל. כולנו חווים את גלי ההדף המטלטלים את החברה הישראלית ואסור לנו לאפשר לנושאים האלה, לחדור ולחלחל לתוך העשייה היומיומית לפגוע בנו ובמעמדה הציבורי של אל על".

עוד ציינה בן טל באגרת, "אנו חברה של כל עם ישראל. מטיסים את כלל המגזרים ללא הבדל ומנסים לתת לכל אחד מלקוחותינו שירות ייחודי המותאם לצרכיו, ליצוק תוכן מוחשי למשפט אליו כולנו מחויבים – הכי בבית בעולם. לדברים אלו, אין מקום בחברה השמה לעצמה כיעד מרכזי את הרצון, לשמש כ'מוביל הלאומי' וחברה של כל עם ישראל".

זאת ועוד ציינה, "אל על תמיד הייתה מקור לגאווה והזדהות. כך היה במבצעי חילוץ של ישראלים מנקודות שונות על פני הגלובוס. כך היה במבצעים ובמלחמות ישראל, כך היה גם בהבאת עולים לארץ ישראל. משפחת אל על, בואו נשמור ביחד על הבית שלנו, בית שכולנו אוהבים וגאים בו. בואו נוסיף ונציג את הפנים היפות של אל על, את הרוח המיוחדת שלנו ונבטיח ביחד ביטחון ויציבות למקור הפרנסה של אלפי בתי אב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלראש הממשלה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: