אא

סוכני התיירות: חוסר הוודאות לגבי הפטור ממע"מ לתיירים חיבל באפשרות לסגור עסקאות בכנס ה-ITB בברלין

כך דיווחו חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת. פתאל: "כל יום חברי הלשכה מבקשים סיוע דחוף בכיבוי "התפרצות שריפה" המאיימת לחרב עסקאות עתידיות"

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל. צילום: יחצ יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל. צילום: יחצ

חוסר הוודאות לגבי הפטור מתשלום מע"מ לתיירים עליו החליטה הממשלה ושר התיירות חיים כץ הבטיח כי ידאג לשנות את ההחלטה הפוגעת, ממשיך לרחף מעל ענף התיירות.

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת כתב לחברי הלשכה על המצב הקיים והפגיעה בסוכני הנסיעות: "בעוד הציבור הרחב נסער ממחשבות נוגות על דיקטטורה, חברי הלשכה חיים תחת שלטון בירוקרטי דיקטטורי מאז ומתמיד.

לעיתים, עושה העריצות הבירוקרטית מאמצים בלתי מובנים להכביד על הבאת תיירים לישראל. לא חולף יום שבו חבר לשכה לא מתקשר ומבקש סיוע דחוף בכיבוי "התפרצות  שריפה בירוקרטית" המאיימת לחרב עסקאות עתידיות או למנוע מקבוצות של תיירים המבקשים להיכנס לארץ".

עוד מוסיף פתאל כי: "בין המדורות" עסקנו השבוע באינטנסיביות גם בנושא הכוונה לבטל את הפטור ממע"מ על תיירות. הרבה מאוד מהלכים ושיחות נעשות לאורם של פנסים כבויים. שבבים של אופטימיות מרחפים לעיתים בדיווחים. שר התיירות וציוותו מדברים עם כל ח"כ ושר שאחת מאצבעות ידיו אמורה להשתתף בהחלטה הגורלית".

כמו כן פתאל מספר כי חוסר הוודאות פוגע כבר בסוכני  הנסיעות. "חברי הלשכה ש"בילו" בתערוכת התיירות ITB בברלין, כאילו אין מע"מ מחר, דיווחו שחוסר הוודאות חיבל באפשרות לסגור עסקאות רבות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: