אא

בגלל תקנון ישן: רק אחרי פסח אלי כהן צפוי להתמנות לנשיא התאחדות המלונות

לפי תקנון הבחירות להתאחדות המלונות, רק אחרי 45 יום ניתן לקיים בחירות שלא מן המניין ורק אז ניתן יהיה למנות את כהן, שדבר מועמדותו לתפקיד נחשפה לראשונה בפספורטניוז

Shutterstock Shutterstock

התאחדות המלונות אומנם זקוקה לנשיא חדש שייכנס כמה שיותר מהר לתפקיד במקומו של אבי ניסנקורן, הנשיא האחרון שהודח מהתפקיד על ידי שר התיירות, חיים כץ,  אך התקנון המיושן של ההתאחדות מונע זאת.

ההתאחדות נמצאת בימים אלה בצומת דרכים לא פשוטה. בין היתר, נאבקת נגד כוונת האוצר לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים, כוונה שעלולה, כך חוששים מאוד בענף המלונאות והתיירות, לפגוע קשות בהיקף התיירים הנכנסים לישראל, שמימלא נחשבת ליעד יקר. במקביל, ההתאחדות נדרשת לטפל בשורה של נושאים הזקוקים לנשיא שיודע להילחם ולא לעשות חשבון בדרך אל המטרה. 

אולם, התפטרותו המיידית של ניסנקורן עקב האולטימטום שהציב שר התיירות, בזמן שאף מלונאי לא יצא פומבית נגד החלטת השר, הובילה לוואקום שנוצר: התאחדות ללא נשיא מכהן. 

כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, אלי כהן הוא המועמד לתפקיד נשיא ההתאחדות. כהן שימש בעבר מנכ"ל משרד התיירות, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על , יועץ בכיר לבנימין נתניהו כשזה כיהן כשר אוצר, ראש מטה שיווק ושירות בבנק הפועלים ועוד תפקידים. בענף המלונאות סבורים שכהן הוא מועמד שתפור לתפקיד, בין היתר, כי הוא מכיר את ענף המלונאות, את העולם הממשלתי וניחן ביכולות להצליח בתפקיד.

אולם כאמור, תקנון התאחדות המלונות המיושן שאינו תואם את רוח הזמן, אינו מאפשר את מינויו המיידי שכן, צריכים לעבור 45 יום עד שניתן יהיה לקיים בחירות שלא מן המניין. בשורה התחתונה, כהן יוכל להיבחר לתפקיד רק אחרי חג הפסח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות בתי המלון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: